Hey allemaal :D

Ik heb even jullie mediakennis nodig! Ik wil namelijk bepaalde resultaten allemaal netjes opslaan in een word of acrobat bestand oid, zodat ik ze door kan sturen. Nu zitten daar een aantal printscreens tussen, en het is nogal pagina-vullend om die volledig op de pagina te plaatsen. Daarom wou ik gebruik maken van een thumbnail. Ik weet hoe je die kan gebruiken in een website, maar is zoiets ook mogelijk in bijvoorbeeld een wordbestand?

Ik hoop dat iemand een oplossing weet!
Groetjessssss
Lotte
Volgens mij: afbeelding invoegen, en dan rechtermuisklik op de afbeelding en dan kan je via eigenschappen breedte en hoogte (al dan niet procentueel) instellen. Maar pin me er niet op vast!

Edit:
In mijn Word 2000 is het rechtmuisklik, -> Format picture, -> Size.
Kasper schreef op 16.10.2008 12:00
Volgens mij: afbeelding invoegen, en dan rechtermuisklik op de afbeelding en dan kan je via eigenschappen breedte en hoogte (al dan niet procentueel) instellen. Maar pin me er niet op vast!

Edit:
In mijn Word 2000 is het rechtmuisklik, -> Format picture, -> Size.

Ik weet dat je ze zelf kleiner kan maken, maar hoe zorg je ervoor dat als je er bv. op klikt hij mooi groot op je scherm staat? Ik denk zelf dat dit niet mogelijk is met word, maar misschien zijn er andere programma's die dat wel kunnen?
Ow zo...ehm...ja, nee dan weet ik het niet. Of je moet toch een website ervan maken?
Kasper schreef op 16.10.2008 12:20
Ow zo...ehm...ja, nee dan weet ik het niet. Of je moet toch een website ervan maken?

Mja dat kan dus niet, ghehehe

Reageren