$_REQUEST wordt veel gebruikt we moeten het heel goed kennen al weken wordt het uitgelegd maar IK SNAP NHET NIET!!
Voor de duidelijkheid:
Ik eis een rekenmachine van jullie voor 24:00 vannacht. Dan moet het af. Doe toch maar met knopjes. Dus gaan jullie maar eens aan de slag alsof ik niet genoeg te doen heb!
Ik weet niet waarom ze jou geen scripts geven, ze hebben het bij mij wel gedaan namelijk. Maar dat maakt verder niet zo veel uit denk ik. Misschien helpt dit een beetje. Dit is er eentje zoals je eerst vroeg en ik heb hem net een uur geleden afgemaakt. De andere scripts heb ik helaas geen tijd voor.
Ik eis een rekenmachine van jullie voor 24:00 vannacht. Dan moet het af. Doe toch maar met knopjes. Dus gaan jullie maar eens aan de slag alsof ik niet genoeg te doen heb!
Ben jij wel helemaal lekker?!
Het heet hier PHPhulp, dat betekent dat je hier om hulp kunt vragen met je php gerelateerde problemen. Vereiste is wel dat je laat zien dat je er zelf ook tijd en moeite in gestoken hebt en dat is hier klaarblijkelijk niet het geval!
En hoe durf je op zo'n manier eisen te stellen?! Alle hulp wordt hier altijd nog op vrijwillige basis gegeven door mensen die daar hun eigen vrije tijd voor opofferen. Zij krijgen er niets voor terug en dat stelt jou dus allerminst in de positie om op deze manier dingen te eisen.
Ik heb je een duwtje in de goede richting gegeven, maar zoek het nu zelf maar lekker uit! Veel succes met je huiswerk :(
$_REQUEST wordt veel gebruikt we moeten het heel goed kennen al weken wordt het uitgelegd maar IK SNAP NHET NIET!!
Voor de duidelijkheid:
Jij hebt hier helemaal NIETS te eisen! Wat zijn dat nou voor manieren?
Wil je dat iemand een script voor je maakt, zet dit dan in aanvragen. Dit onderdeel is voor hulp ivm vragen met php.
REQUEST wordt helemaal niet vaak gebruikt. Zoals Blanche al zei, nooit. Het is onveilig en gevaarlijk.