Zijn er mensen die ervaring hebben met de wiki die xServer aanbied? Het is mogelijk om die templates aan te passen dmv stylesheets, maar ik krijg het niet voor elkaar om de links van boven te bewerken... Ik wil daar 2 links aan toevoegen, omdat dat de 2 belangrijkste pagina's zijn die we hebben.
Ga dus alsjeblieft niet reageren over het feit dat het een Mac is, dat je nog nooit heb gehoord van xServe, dat je niet wist dat Mac hele stabiele servers heeft e.d.
Ik dank diegene zeer die mij kan helpen!
edit
De wiki is trouwens voor het publiek niet te bezoeken :)
Op die forums zelf is niet veel te vinden specifiek voor mijn probleem (wel heel erg veel andere meuk!), jammer van het tijdverschil want op dit moment zijn er niet echt veel mensen online...
De handleiding doorspitten op "restart" doet wonderen:
sudo serveradmin stop teams
sudo serveradmin start teams
Et voila! Wijzigingen doorgevoerd! Moet wel in de gaten houden wanneer er updates zijn, aangezien die waarschijnlijk dat bestand vernaggeld.... Maar goed, dat is een ander verhaal!
Ding vind het niet leuk als je een redelijk grote tabel uit je db haalt, en in een tabel in die wiki-editor douwt.
Ten eerste kun je in Firefox niet meer opslaan, omdat die table-editor niet scrolt (enkel in Safari) en ten tweede, loopt je browser geheel vast.
Houdt er ook rekening mee, dat als je de html editor kiest en je maakt html commentaar aan (<!-- commentaar -->), de editor alles wat daartussen staat verwijderd. Ook als je daarna weer de HTML editor kiest, is het weg. Gelukkig is de version control er nog....