Hallo ik ben een beginner met php.
ik kan een bestaande site inmiddels aanpassen maar schrijven nog niet.
Ik heb van een site die ik beheer een invul formulier gecopieerd en die wil ik aangepast voor een andere site gebruiken. Alleen zie ik alle echo's staan.
Je accolade's zijn allemaal gelijk en ' is een even aantal en " ook! Dit wil echter nog niet betekenen dat ze ook op de goeie plek staan ben ik bang, dus biedt geen 100% garantie.
ik ben inmiddels een paar stapjes verder gekomen door te proberen en door dreamweaver te laten controleren.
Alleen werkt het laatste nog niet.
er staat al in de onderkant van het formulier dat die is verzonden en als je op verzenden drukt stuurt hij het ook echt naar mijn email adres maar vermeld niet dat het vezronden is aan de persoon die het invult. en bovendien verstuurt hij ook een mail als de pagina al geopend wordt
partytainment.nl/offerte
in je code staat een check om te controleren of alle waardes zijn op gegeven. verplaats het gedeelte waarin die de mail klaar maakt en verzend is binnen die controle :P
edit: nja.. moet je alleen wel zorgen dat ie naar true waardes gaat zoeken, dan een else voor als de mail niet verstuurd is er in maar het formulier opgestuurd.
houd het denk ik ook nog vrij overzichtelijk. verdere afhandeling kan in de if's gezet worden, bijvoorbeeld een lijstje foutmeldingen richting de gebruiker.