beste allemaal,

Ik heb sinds vanavond allerlei problemen met internet. Ik kan bijna geen enkele website normaal openen. Ik krijg allerlei apache errors (zelfs google)
Verder haalt elke internetclient ( FF, IE, Safari, en Opera) alle websites door elkaar.. Zo ook deze website.. de indeling klopt voor geen meter en vaak krijg ik de melding dat cookies gereset moeten worden ( heb ik trouwens al gedaan) en laadt die de CSS niet..
en als ik google dan eindelijk wel doorgeladen heb gekregen, en ik zou iets willen zoeken krijg ik daar bovenop nog eens de error:

Your client has issued a malformed or illegal request.

Dit is overigens niet alleen bij google zo. Ook hier inloggen was een probleem. Ik ben allang blij dat ik eindelijk eens een bericht kan posten.

Maar goed ik kan dus bijvoorbeeld ook niet op MSN. Hier kreeg ik eerst alleen keypoort errors maar inmiddels ook DNS errors.

Verder heb ik net Vista geinstalleerd.. (vraag me niet waarom.. ) maar goed, ik draai nu eerst weer Win XP pro op een andere partitie ( en schijf) en het vreemde is: het begon op Vista maar ik heb het ook op deze installatie. Verder heb ik de virusscanners erover heen gehaald maar dit heeft helemaal niets op geleverd.. Dus vandaar dat ik mij keer tot jullie. Alle hulp is welkom!!!!!!!

PS. spoed is welkom
pps. de eerste keer om dit bericht te plaatsn is mislukt.
Probeer eens een andere pc, of ga ff bij de buren kijken of het daar wel werkt. Voor hetzelfde geld stuurt jou provider jou iets niet goed door.
Router en modem resetten? Provider bellen? Nieuwe netwerkkaart kopen?
lekker concrete antwoorden.. niet de eerste dingen waar je aan denkt .. Maar nee die heb ik allemaal al gedaan en het is ook al opgelost. Het bleek een fout in m`n netwerk controller te zitten en die krijg ik er helaas niet uit. dus heb ik me een lan kaartje gekocht ( ze keken me heel raar aan in de winkel) maar goed.. 5 eu en 2 dagen frustratie en het is weer klaar. :)

Reageren