Hallo ik ben 17 en ben op men 14de begonnen met php met de intensie om ooit een online rpg game te maken... nu, 3jaar en veel php scripts later zou ik graag aan dit project beginnen... ik ben hier niet om te vragen naar "gratis" coders omdat ik die voor een project als dit toch nooit vind :P ook post ik dit niet om te horen dat dit nooit lukt en andere blabl... . MAAR moest je zin hebben om te helpen, your allways welcome ;) . Verder zou ik willen weten wat voor game jullie het liefst spelen, fantasy , space fantasy , mafia, oorlog, ... Vertel me aub wat jullie voorkeuren zijn en welke ervaringen jullie hebben met deze games, wat jullie vinden ivm de gameplay , turnbased of clicksysteem....
Alvast bedankt
Jasper
Oeps heb een gout hier boen inplaats van bootlegges.COM moet het zijn bootleggers.US
/me is verslaafd aan Miniconomy!
lol nice :P ik ben ff de help aan het lezen op monopoly.nl ziet er best leuk uit :P zal wel zien wat het wordt :D wat spelen jullie nu het liefst trouwens? Games waarbij je een leger meot uitbouwen of games waarbij je maar 1 persoon hebt waarmee je moet vechten dan (first person shooter zogezegd) :P
Het liefst speel ik first persoon shooters ala Counterstrike Source _O_, maar een MMORPG zoals barafranca.com houdt mij ook de nodige uurtjes wakker :p
Ik doe www.battleofthesea.nl :-p Het houdt me wel even bezig op een dag, alleen jammer dat je een dag moet wachten voor nieuwe grondstoffen, die je soms niet een krijgt ofzo :-p is beetje buggy maar wel leuk.

Reageren