Hoi,

Ik ben nog opzoek naar een betrouwbare scripter. mbo / hbo niveau. (of daarvoor lerend)
Stuur een kort e-mailtje met je portfolio, je motivatie en je kosten per uur naar:

[email protected]

Ik hoor graag van jullie !
Kan je wat meer vertellen over WAT er gescript moet worden?
Jim,

Dit is geen volledige vacature, kijk even naar dit topic Criteria PHP vacatures.

Dus, wat wordt er verwacht van de scripter?

Jeroen
Pas je post even aan en lees de criteria door:

Wanneer je een topic in dit forum plaatst, zorg er dan voor dat je de volgende punten in je verhaal opneemt.

* Werkzaamheden
* Functie eisen
* Wat jij biedt (contract / freelance)
* In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
* Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)

Het is belangrijk dat de bovenstaande punten worden nagestreven voor serieuze reacties.

Update
Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig].

Mocht jij als 'sollicitant' interesse hebben in een PHP vacature, reageer dan per e-mail en niet op dit forum zelf.

Wel kun je erbij vermelden dat je een e-mail hebt verstuurd zodat de plaatser niets over het hoofd ziet en anderen kunnen schatten hoeveel er ongeveer meedoen in de sollicitatie.
Het gaat om een vacatureoverzicht, invoer gegevens, tonen van lijst met vacatures en tonen van iedere vacature.

Relatief eenvoudig.

Het budget is 50-100 euro.

Heb je ruime ervaring met php / mysql enz, stuur dan even een berichtje en ik stuur je een projectomschrijving toe.

[email protected]

Ik hoor graag van jullie
Mensen met ruime ervaring in PHP zullen dit budget in 0 tot 2 uur verstoken. Misschien een goed plan om je verwachtingpatroon vast bij te stellen.

Reageren