Beste mensen,

Mijn zus is laatst geinterviewed en dit is als video op een site gezet. Nu vroeg ze aan mij of ik die video wilde downloaden en op een dvd zetten.
Nu wil ik dat best doen alleen lukt het me niet.

Dit is de url:
http://streams.kpnwebcast.nl/cgi-bin/reflector.cgi?type=wmv&title=Omroep+Brabant&dir=kpnmms&subdir=omroepbrabant\omroepbrabant\2008\video&stream=weekendretour_800k.wmv

en dit is de site:
http://www.omroepbrabant.nl/mediaplayer.aspx?object=missed&id=4

Zou iemand mij kunnen helpen?
Hmm.. dit is de directe url naar het filmpje iig. Misschien kun je daar al meer mee.

mms://213.75.12.79/kpnmms/omroepbrabant\omroepbrabant\2008\video/weekendretour_800k.wmv

Edit: Ik kom tot het punt dat ik dat filmpje afspeel in Media Player op mijn eigen computer. Misschien is het mogelijk (je kan kiezen waarmee je kan afspelen) om het filmpje af te spelen met een speler die alles gewoon kan rippen.

Ik kijk morgen even weer voor je.
Directe url naar het filmpje had ik al:) Check mn eerste post.

Iemand een idee?
Ben er laatst toevallig ook mee bezig geweest, maar kon inderdaad alleen streamen via Windows Media Player of WinAmp. Ik heb toen wel gekeken naar een stream ripper, maar kon er zo gauw geen vinden die werkte.

Jouw URL verschilt wel van die van Evert trouwens; met de URL van Evert ben je alweer een stapje verder.

Maar goed, denk dat je het beste op zoek kunt gaan naar een stream ripper dus.
Ik heb even een stream ripper gedownload en probeer hem te rippen.

Edit: Hij is aan het downloaden. ;) Hoop voor je dat het lukt.

Edit 2: Ik heb hem binnen. Pm me maar even een mail-adres, dan krijg je hem van me.
Thanx! ik heb je een pm gestuurd:)
Ben zelf ook benieuwd welke ripper dat was!
Ik gebruik vaak GetAsfStream, hij is half Turks/Mofs/Chinees, maar het werkt wel.
Ehh, dat was WM Recorder 12.1..
Ik had zin om Kris even te helpen dus die komt van the Piratebay. Leuk progje trouwens.
Ik gebruik [google]Orbit Downloader[/google], werkt goed, ook nog eens gratis ook.

Reageren