Beste PHP guru's

Ik ben redelijk nieuw met php, maar kan dmv de diverse php sites en google toch aardig mijn problemen zelf oplossen. Echter nu eventjes niet.

Ik heb een gevulde database met aanmeldingen voor 2 evenementen (naam, adres etc). Dmv een template wil ik alvast het e.e.a. voorwerken (er moeten namelijk vrijwarings formulieren ingevuld en ondertekend worden) De meeste gegevens staan in de db, dus template gemaakt met standaard text en strings die dmv str_replace vervangen worden. Alle formulieren worden op het scherm getoont waardoor ik dus 1 groot html bestand krijg. Deze druk ik dan af op de printer. Heel vaak krijg ik de melding van kan 'file'.php niet openen, bewerking wordt afgebroken. Ik heb geprobeerd dmv sleep/usleep een wachtlus te maken omdat ik denk dat hierin het probleem zit, dat het script te snel execute en het displayen te lang duurt. maar helaas.

Dmv refresh begint het wel weer opnieuw, en soms loopt het wel door tot het einde.

iemand enig idee in welke richting ik het moet zoeken?
Beste Martijn,
het probleem is dat het script niet in 1x helemaal wordt uitgevoerd. Het stopt soms met een melding dat 'file'.php is de file waar die while loop in staat en ik formulier maak en op het scherm toon, niet geexecute kan worden.
Als het wel goed ga, dan krijg ik +/- 200 formulieren onder elkaar op het scherm.
De fout melding kan al na 3 seconden zijn of na 10. Het gebeurd willekeurig. Maar nadat je een paar keer op refresh geklikt heb dan uiteindelijk lukt het wel. En dan duurt het minder dan 30 seconden...
Je zou het volgende eens bovenin je script kunnen zetten:

<?php
set_time_limit(3600);
ini_set('memory_limit', '128M');

...
?>

edit:

Je hoeft natuurlijk niet alle formulieren in 1 keer te printen.

Is het niet gewoon een endless loop waar ie in zit? of wil je daadwerkelijk 200 verschillende formulieren tonen?
Uit eindelijk is de bedoeling dat het op papier komt, dus dacht zo alles op het scherm te tonen en dan aftedrukken. (kan ik het eventueel nog 2 formulieren op 1 a4 tje printen zeg maar.) Heb het nu zo opgelost dat ipv op het scherm te tonen, het naar een bestand wordt weg geschreven, en dat werkt wel. Denk dat alles op het scherm tonen te veel tijd vergt tussen de verschillende formulieren o.i.d. Als nog bedankt!

@ Martijn, Set_time_limit wordt geignored... iets met safe mode..

Reageren