Hallo allen,

Ik kon geen goede en passende forum vinden om dit te plaatsen, want dit gaat niet enkel over php en sql maar het gaat over web development in het algemeen.

Dit bericht heb ik ook geplaatst op freelancehulp.nl.

Ik heb voor men toekomstige baan als programmeur javascript en ajax kennis nodig, nou is dat bij mij niet zo zeer hoog gesteld. Dus dan moet je gaan leren en leren en leren, naja ga zo maar verder. Maar daar voor heb je wel wat uitleg nodig dus dan ga je al snel googlen ik ben op een geweldige website terecht gekomen waar je echt kilometers uitleg kan krijgen over van alles en nog wat binnen de sectie web-development.

Ik zou graag willen zien hier in dit topic nog veel meer websites waar je dat soort dingen kan krijgen, natuurlijk kan je hier op phphulp.nl heel veel krijgen maar daar gaat bijna alles over php en niet over javascript, ajax, xhtml, css en nog wel wat meer. Daarom dacht van he, laat ik is een topic maken met linken naar die sites, denk er aan doe het juist over javascript, ajax, xhtml, css maar juist niet over php (wat wel, kan maar liever niet daar hebben we phphulp voor toch?).

Ik heb dus gegoogled en ben op de volgende (Engelse) website gekomen die echt een enorm mooie uitleg gaf over javascript en ajax (met mootools):

http://davidwalsh.name/

Ik hoop graag meer linken te zien die juist daar over gaat.

Alexander de Jong

P.S.
Als dit het verkeerde forum is, zeg het me even. Ik kan geen betere forum bedenken :)
Vrij bekend, maar howtoforge vind ik ook altijd wel fijn. Meer gericht op Linux (o.a. serverbeheer), maar ook handig voor bijvoorbeeld FTP-servers, PHP, MySQL, DNS of het instellen van Apache.

Reageren