Op dit moment zit ik nogal te kloten met IE6. Ik wil daarom er voor zorgen dat er een bepaalde style sheet uitgelezen word als de browser IE6 is en dat de andere style sheet word uitgelezen als het een andere browser betreft.

Nu zat ik al te zoeken in conditional comments alleen gelden deze alleen voor Internet Explorer. Daarom wou ik ook de oplossing gedeeltelijk in PHP zoeken. Ik wil dus samen met de conditional comments en eventueel gebruik van HTTP_USER_AGENT de browser detecteren en de juiste style sheet printen. Alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet doen.

Kan iemand hier mee helpen?
Waarom maak je het niet gewoon werkend voor de andere browsers en doe je een conditional comment voor ie?
Omdat bij een conditional comment alleen het gene wat daar binnen staat uitgevoerd word door IE. Dus de style sheet die ik ook voor firefox gebruik voerd IE ook uit. Wat je dus in een conditional comment zet word extra uitgevoerd door IE.

Na wat simpel zoek werk heb ik het volgende script aan mijn wensen kunnen aanpassen: http://techpatterns.com/downloads/php-browser-detection-basic.php#if.

Toch bedankt als je de moeite heb genomen om dit topic door te lezen.

Reageren