Beste leden,

Ik zoek iets zoals een simpele image rotator ( makkelijk te vinden ) maar nu ben ik zelf niet iemand die graag alle plaatjes omzet naar vaste afmetingen terwijl dit wel redelijk noodzakelijk is voor zulke rotators.

Wat ik dus zoek is iets welke automatisch een hele map met foto`s in een vaste grootte zet, en dit vervolgens kan gebruiken in die image rotator. Het is wel voor een foto archief, dus veel plaatjes hebben al een waarde. Maar omdat er redelijk vaak nieuwe plaatjes bijkomen, moet dit het liefst automatisch.

(liever niet via een uploadpagina ) maar gewoon een script die alle .jpg bestanden omzet naar een (naam).jpg (640x480) bijvoorbeeld.

Bestaat er zoiets? Zoja, zouden jullie misschien dit willen delen met mij? en zo nee, dan helaas.. Ga ik er zelf mee puzzelen.

met vriendelijke groet,

Merijn
Dus je wilt alleen een script die de afbeeldingen omzet naar een bepaalde resolutie?
Ja en nee. Dit moet gebeuren op server niveau. Dus het moet eigenlijk automatisch gaan. Het liefst ook in combinatie met het JS script. Maar ik heb nog niets gevonden. Dus vandaar m`n topic hier.

Ik vraag niet echt of iemand het wil maken, maar meer of het al bestaat , en zo ja waar moet ik dan op zoeken?

Reageren