Ik wil graag al mijn leden een email sturen.. Nu wil ik dit graag gewoon via outlook doen. Ik maak eerst een selectie via PHP en maak er daarna een mailto functie van.
Maar ik merk dat wanneer er te veel email adressen zijn dat hij niet werkt. Is er een manier om dit toch werkend te krijgen?
Ik wil outlook gaan gebruiken omdat het voor een systeem is wat voorheen in MSaccess was gemaakt. De huidige gebruikers zijn deze functionaliteit gewend, en wil dit in de webbased versie daarom ook via outlook laten lopen..
Sinds wanneer is een link gelimiteerd tot 255 karakters?
Dat oude browsers uit het 8-bit tijdperk (als die er al waren) die limitatie hadden kan ik wel begrijpen, maar huidige hebben die zeker niet! Test maar.
ik weet niet of het gelimiteerd is tot een aantal karakters.. Maar het is wel zo, als mijn mailselectie te groot wordt. Dan werkt de mailto link in zijn geheel niet meer!
Ik heb al een andere manier verzonnen.. Wanneer er op de link gedrukt wordt om te mailen, wordt het mailprogramma geopend.
Tegelijkertijd worden alle email adressen gekopieerd, hierdoor hoeft de gebruiker alleen nog te plakken en de email is klaar.