Hoi,

Ik heb een site die wel zichtbaar is in internet explorer maar niet met firefox. Wat is waarschijnlijk het probleem en hoe los ik dit op?

BVD

Angela
Ik heb er nooit problemen mee gehad, mijn sites doen het altijd in explorer (dus denk dat ik wel iets goed moet doen) Alleen Firefox en die anderen pikken hem niet goed op. En daar vroeg ik hulp voor. Ik ben geen website bouwer, wilde alleen genoeg kennis om mijn eigen site maar mijn idee te kunnen maken en dat is gelukt, behale dan dat hij deze vernieuwde verzie van mijn site niet overal weergegeven wordt.
Angela schreef op 06.11.2008 20:05
Ik heb er nooit problemen mee gehad, mijn sites doen het altijd in explorer (dus denk dat ik wel iets goed moet doen) Alleen Firefox en die anderen pikken hem niet goed op.

IE gebruikt z'n eigen standaarden. Die kan je eigenlijk niet vertrouwen. Firefox die houd zich beter aan de standaarden, maar Opera houd zich het meest aan de standaarden.
Je denkt dus onterecht dat het allemaal klopt, want er klopt dus geen moer van. Als je wilt weten of je site goed is zou je dus eigenlijk in Opera moeten kijken hoe het er uitziet en dan eventueel aanpassingen aanbrengen voor andere browsers.

Angela schreef op 06.11.2008 20:05
En daar vroeg ik hulp voor. Ik ben geen website bouwer, wilde alleen genoeg kennis om mijn eigen site maar mijn idee te kunnen maken en dat is gelukt, behale dan dat hij deze vernieuwde verzie van mijn site niet overal weergegeven wordt.

Ut is basis html...

Reageren