Tsja...Iets geks...

Men kent vast wel het 'HTML Tidy' dingetje onderin de Firefoxbrowsers. Dat aangeeft of de pagina in beeld door HTML Tidy gevalideerde (X)HTML code bevat.

Nu heb ik een website...Ja...http://www.ericks.nl/ en deze voldeed altijd aan deze eisen. Ik was er erg blij mee dat de website helemaal netjes gevalideerd was.Met dus als resultaat een 'groen vinkje' in plaats van een 'rood kruisje'.

Dat is niet meer?!? Mijn website heeft op elke pagina ineens een 'rood kruisje'?!

Dat is ineens, want toen ik de website enige tijd geleden 'LIVE!' zette had ik dit nu juist allemaal geregeld. Ik hou van gevalideerde code en snap er nu niets meer van.

Maar nu het echt vreemde...Wanneer je vervolgens dubbel klikt op het 'rode kruisje' voor meer info geeft dit aan dat er '0 errors / 0 warnings' zijn!??!

Iemand een idee waarom dit ineens veranderd...Voor een gehele website dus. En waarom er een 'rood kruisje' word getoond terwijl er in principe geen reden toe is? En de pagina een 'groen vinkje' verdiend! Potdorie...

! Oh ja...En let a.u.b. niet op de website zelf...Is alweer vergane glorie...
..
@Erick, wat zou kunnen zijn is dat de HTML tidy cache op je computer een beetje rot is. Wat gebeurt er als je de pagina herlaad met Ctrl + F5 bijvoorbeeld?
Mmhh...

Evert...Daar ben ik blij mee...En...Bedankt, ik laat de website nog even online!

Rens...Als ik de pagina herlaad met CTRL + F5 blijft er een rood kruisje staan?! Wanneer ik de 'opties' van dit icoontje bekijk kan ik kiezen voor 'text + icon', als ik dat doe staat er naast het 'rode kruisje' (bij mij): HTML Cache is empty'.

Ik doe dit herladen altijd zonder CTRL, met alleen F5, wat is het verschil?

Karl...Gek he?! Of zie jij ook gewoon een 'groen vinkje'?
..
Ik zie ook gewoon een groen vinkje, hij is ook valid (de HTML iig wel)

Het verschil tussen F5 of Ctrl+F5 is dat met CTRL en F5 ook de cache wordt geleegd.
Aha! Dat wist ik niet eens...?! Mmhh...

Het meest vreemde van dit verhaal is dat dit alles 'plotsklaps', van de ene op de andere dag, zo was...

En ik heb echt niets aangepast of zo, ik was juist blij dat alles valideerde (wat het inderdaad nog steeds doet?!).

Mijn enige hoop nu is dat ik de enige ben die het zo ervaart...
@Erick

Niet Alles valideert hoor, de CSS geeft nogal wat fouten ...
Yep...De CSS...Maar dat laat ik even voor wat het is...

Reageren