[quote='bernard schreef op 16.11.2008 18:04']Hallo allemaal,
ik heb een site gemaakt, lokaal met php code daarin. Nu heb ik de site geupload naar mijn hosting, maar werkt de php niet.
Mijn server ondersteunt PHP en is van Hosting2go. Weet iemand wat dit kan zijn?
Ik maak gebruik van Xampp.
Alvast bedankt,
Bernard
lokaal of op je hosting?[/quote]
Xampp lokaal
Niet Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Doet het script het wel op de lokale Xampp installatie?
Overigens lijkt het mij niet zo'n heel handig idee om op die manier een pagina te includen, omdat users zelf een pagina kunnen includen, ook als die pagina niet in jouw menu staat. Misschien dat je dat beter op deze manier kunt doen:
<?php
switch($_GET['p']) {
case "catering":
include('catering.php');
break;
case "producten":
include('producten.php');
break;
default:
include('index_1.php');
}
?>
Dit geeft precies dezelfde functionaliteit, maar geeft de users niet de mogelijkheid om zelf een include te doen.
Bedankt, ik heb dat include pagina script aangepast, maar nu werkt het nog steeds niet op mijn webserver. Op mijn lokale xampp server werkt het gewoon.
Top, hij werkt. Wat ik heb veranderd is inderdaad dat menu en ik heb de document type gewijzigd naar strict. Dit resulteerde in eerste instantie in een paar fouten. Die heb ik opgelost en hij lijkt nu te werken. Bedankt voor jullie reacties.