Hallo allemaal, ik wil graag bij mijn registratie script drie div's naast elkaar gebruiken, maar ik wil dat hij eerst de waardes controleert, voordat je verder kan naar het volgende divje, vergelijkbaar met: http://www.superdudes.nl/register
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik zoiets moet maken, in CSS of javascript, name it...
Wat je zou kunnen doen is een variabele maken die bijhoud welke stap hij zit.
Als die variabele ongelijk is aan de stap waarin je zit worden alle inputs gedisabled en eventueel een andere achtergrond..
BTW zorg er dan ook voor dat als de stap ongelijk is aan de variabele dat er dan ook niet op de knop gedrukt kan worden om naar de volgende stap te gaan xD dit kan namelijk wel bij superdudes.. (je krijgt dan wel een error dat je bepaalde dingen niet goed hebt ingevuld of aangevinkt maar het is toch slordig..)
Dus je bedoelt dat je de submit knop pas vrijgeeft zodra alle data zijn ingevuld? en dat je daarna de volgende div vrijgeeft?
Moet ik dan ook bij alle stappen afzonderlijk de data naar de database versturen?
jaah dat kan je doen, je kan ook kijken of de variabelen zijn ingevuld als er op de kop gedrukt is.
Als alle waarde dan zijn ingevuld EN gecontroleerd zijn op "juistheid" dan disable je de inputs en geef je de inputs van de volgende div vrij.
En het opslaan in de database kan dan gewoon als de laatste div correct is ingevuld...
Warning: fopen(names.txt) [function.fopen]: failed to open stream: Permission denied in /home/jorendew/phphulp/snippets/ajax/names_available/script.php on line 8
Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/jorendew/phphulp/snippets/ajax/names_available/script.php on line 9
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/jorendew/phphulp/snippets/ajax/names_available/script.php on line 10
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/jorendew/phphulp/snippets/ajax/names_available/script.php:8) in /home/jorendew/phphulp/snippets/ajax/names_available/script.php on line 12
Toegevoegd