Heey,

Ik heb een dvd beheerscript (van redcrew) en deze gebruik ik op mijn eigen website. Alles werkt goed, vandaag maakte ik een back-up van mijn database, heb ik daarna alles verwijderd en geprobeerd het gehele bestand te implementeren (ik heb een paar nummers aangepast maar geen belangrijke tekens) hij geeft nu de volgende melding:

Fout
SQL-query:

INSERT INTO `dvd`
VALUES ( 210, 'Mr. Bean's Holiday ', 'Mr.Bean 's Holiday', 'Mr. Bean wint een vakantie naar Frankrijk. Hij pakt zijn koffer en camcorder en verlaat het natte, troosteloze Londen. De reis naar de Franse kust verloopt echter niet zo vlot als gewenst. Overal waar hij komt, krijgt de eeuwig stuntelende Bean te maken met ongelukjes en toevalligheden. Aan het einde van zijn tocht door het Franse platteland wacht het mondaine Cannes. Onderweg heeft Bean gezelschap opgescharreld: het zoontje van een Cannes jurylid en een eerzuchtige actrice wijken niet van zijn zijde.', 196, 90, 2007, '37642', '' ) ;

MySQL retourneerde:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 's Holiday', 'Mr. Bean's Holiday', 'Mr. Bean wint een vakantie naar Frankrijk. Hi' at line 1

Weet iemand waardoor dit komt/kan komen?

Alvast bedankt!

Edwin
Om te zorgen dat ik dan wel een back-up van de database kan maken en erna terug kan zetten, voordat ik die regel toevoegde gaf hij namelijk de foutmelding die ik hierboven heb beschreven...

Reageren