Ik krijg nu al een paar maanden zo af en toe een mailtje van www.illegaaltje.nl,
Nu heb k me al een keer geprobeerd af te melden,
waarna ik even later toch weer een mailtje kreeg.
Vandaag was echt het toppunt, om 12 uur had ik al 5 mailtjes van hun binnen.
Toen heb ik mij afgemeld.
Waarna ik binnen 10 minuten alweer een mailtje had.
Weer een paar mailtjes later, had ik me toch maar weer afgemeld, waarna ik met een refresh in mijn mailbox meteen alweer een nieuwe had, waarna ik mij weer afmeldde.
Nu heb ik alweer 3 mailtjes gehad, en ben er helemaal klaar mee.
Wat voor stappen kan ik nou tegen dit soort volk ondernemen.
Ik weet niet wat voor email programma je gebruikt maar bij de meeste kun je de afzender blokkeren (outlook) of verslepen naar de junkmail map. misschien een idee?
maar als k mij afmeld, dan moet dat gewoon klaar zijn.
Ja dat is wel zo netjes maar sommige sites doen dit dus niet!!
En wat je moet doen bij squirrelmail is een nieuwe filter aanmaken die je laat filteren op de mails van illigaaltje en dan laten verplatsen naar de trash, dit lost het probleem niet op maar voorkomt dat je hele mailbox vol zit!
Wat ik doe, als het echt te gortig wordt... gewoon meteen naar de telefoon grijpen en de ISP of eigenaar even inlichten, soms ben ik wat vriendelijker en dan gaat er een mailtje naar hun en/of de provider toe, en een CC'tje naar de opta...
Geen idee of ze het lezen en of het hun wat boeit, maar vaak krijg je dan een excuusmailtje terug van de spammer en hoor je er niks meer van. :)
Wat ik doe, als het echt te gortig wordt... gewoon meteen naar de telefoon grijpen en de ISP of eigenaar even inlichten, soms ben ik wat vriendelijker en dan gaat er een mailtje naar hun en/of de provider toe, en een CC'tje naar de opta...
Geen idee of ze het lezen en of het hun wat boeit, maar vaak krijg je dan een excuusmailtje terug van de spammer en hoor je er niks meer van. :)
Beste,
Dat heb ik ook gedaan met een msn-virus, even de hoster ingelicht en die heeft die persoon meteen verbannen en sinds dien kwam er geen virus meer van die 'site' maar helaas duiker er nu continu weer andere virussen op. Ik snap niet da mensen zo lomp kunnen zijn om daar op te klikken.