Hoi,
ik ben vandaag eindelijk weer eens begonnen aan de layout van m'n website, de layout is bedoeld als portfolio..

Zou ik dit met sticker doen of zonder (Als ze op home klikken staat er een paarse sticker met Home, als ze op portfolio klikken een blauwe met Portfolio etc etc)

Met

Zonder

Wat zouden jullie doen? Met of zonder sticker?
Ziet er leuk uit, maar het gaat hier niet om een revieuw......

Ik zou met sticker doen omdat dit wat frisser is, je hebt nu een zwart/wit pagina, wanneer je er een paarse sticker bij doet (evt kan je kleur random nemen) word het iets vrolijker.

mvg Joost van der Meijden
Die sticker maakt het wel iets leuker.
Alleen ik associeer zo'n sticker met een link. Ik zou de neiging krijgen om er op te klikken, puur omdat het vaak wordt gebruikt als trigger voor een bepaalde pagina, met bijv een actie.

Daar zou ik nog wel even over na gaan denken. Of je verzint iets anders voor de paginatitel, of je verzint iets anders voor de sticker.

Dat is mijn advies.
@Joost: Jah het was random bedoeld =), roze homepage, lichtgroengeel blog, lichtblauw portfolio etc

@Niek: Ok, zal er nog eens over nadenken..
Als je er verder niets mee gaat doen, zou ik hem weg laten, heeft weinig nut zover ik zie.

[offtopic]
Zegt de term "whitespace" jou iets?
[/offtopic]
Flikker die -web-2.0-beta-generator-sticker weg en pak iets origineels.
@Mitchell: Nee :$, leg eens uit..

@Arian Kapteijn: Denk dat ik hem ga weg laten, hoe langer ik er naar kijk hoe slechter ik het vind..
Whitespace betekent ook letterlijk witte ruimte, nu hoeft het niet perse wit te zijn, maar er moet wel ruimte zijn, dat ziet er over het algemeen overzichtelijker uit.

Ik heb het bij deze layout over de ruimte van het vak om je tekst heen. Maak daar eens padding: 15px 20px; van?
Ik heb dit
p {
	margin: 15px 7px 15px 7px;
	line-height: 20px;
	word-spacing: 2px;
}
nu staan met als resultaat dit ^^
Nog wat afbeeldingen enz.

Last works, .. wat nu is hij vrij leeg

Reageren