hoe krijg ik de div's zo naast elkaar?
http://img227.imageshack.us/img227/3388/screenshot2bu4.jpg

Nu is het zo:
http://img87.imageshack.us/img87/4298/screenshot1qn7.jpg

<div style="background-color:#000000;margin-left:15px;width:250px;height:110px;float:left;color:#FFFFFF;">
Test1
</div>
<div style="background-color:#000000;margin-left:15px;width:250px;height:250px;float:left;color:#FFFFFF;">
Test2
</div>
<div style="background-color:#000000;margin-left:15px;width:250px;height:450px;float:left;color:#FFFFFF; ">
Test3
</div>
dat ken ik allemaal wel...
alleen dit mijn enige probleem...
Margin-top lijkt me het makkelijkste of wil je het 'dynamisch doen'? Google: "W3C margin-top" en de eerste hit klikken en daar staat meer uitleg. Ik had de directe link gegeven maar (nogsteeds) zit ik op VNC

PS: ik zal maar reageren om de spirit op te bouwen!
Margin-top lijkt me het makkelijkste of wil je het 'dynamisch doen'? Google: "W3C margin-top" en de eerste hit klikken en daar staat meer uitleg. Ik had de directe link gegeven maar (nogsteeds) zit ik op VNC

dom dom en nog een dom....

mjn excuses..
Kan dit niet met margin-bottom om het dynamisch te houden? (ik kan het mis hebben hoor)

Wat heb je nu als oplossing? (zodat anderen er ook van kunnen leren)
als we over 10 jaar leefden(waar ie 6/7 uitgestorven zijn) zou ik met display: inline-block; en vertical-align: bottom; gaan werken...

nu zou ik gaan voor position absolute in een div met position relative.
alleen krijg je dan problemen als je het flexibel wil houden...
wat is jou oplossing?

vertical-align zit in de buurt denk ik, dat werkt alleen op tabellen en inline dingen geloof ik...
ja, zo kom ik ook aan mijn posts...

Reageren