Hallo,

Ik zoek een goed script of geuploade video's weer te geven op mijn website.
Kent iemand zoiets?
Of gebruikt iemand zoiets?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Steven Dirickx
Gebruik om je videos af te spelen flash of gewoon windows media player web vorm. Dit hang af van de extensie.

Het script is gewoon een upload script dat de bestanden in een dir zet. upload scripts zijn er genoeg.
Kijk eens naar JWPlayer.
yorick17 schreef op 07.01.2009 21:18
Gebruik om je videos af te spelen flash of gewoon windows media player web vorm. Dit hang af van de extensie.

Het script is gewoon een upload script dat de bestanden in een dir zet. upload scripts zijn er genoeg.

De upload was al in orde ... het gaat om de code om het te laten zien ...
flash of windows maakt niet uit ... ik zou gewoon redelijk veel extenties kunnen afspelen ... flash is wel mooier ... maar ik zou niet weten hoe dit te doen in flash (nog nooit gebruik van gemaakt).
Midas schreef op 07.01.2009 21:30
Kijk eens naar JWPlayer.
PHP Newbie schreef op 07.01.2009 23:44
[quote='Midas schreef op 07.01.2009 21:30']Kijk eens naar JWPlayer.
[/quote]

Hier heb ik naar gegeken ... maar ik heb het niet zo goed door hoe het werkt ...

Ik ben ook niet zeker of dit is wat ik zoek ...
Maar ik ben het nog aan het bekijken en aan het testen ...

Moesten er nog mensen zijn die zeggen van ik weet nog wel iets ...
Altijd welkom !!!

groetjes,
Steven
Tim Kampherbeek schreef op 08.01.2009 01:48
Bedoel je zoiets als youtube of?

Dat zou heel mooi zijn ...
Maar ik vermoed dat dat iets te moeilijk is ...
Nou nee,

Want er zijn verschillende varianten van youtube clones, zoals http://clip-bucket.com/

Het installe is niet moeilijk maar je server moet wel aan een paar eisen voldoen.

Ik heb hem zelf online staan en hij werkt perfect.

Alleen de upload raad ik aan om zelf even aan te passen.

Mvg,

Tim Kampherbeek
Dan zal je met ffmpeg en waarschijnlijk ook ffmpeg-php aan de slag moeten.
Je moet dan wel rechten hebben dit te installeren! Zal je op een shared host niet krijgen.

ffmpeg is overigens een geheugen vreter! (filmpjes converteren kost op je pc ook veel geheugen). En is inderdaad niet echt materiaal voor beginners.

Reageren