Als ik een getal tussen 0 en 100 heb (bijv. 35)
Hoe kan ik er dan voor zorgen dat een bepaalde code dan met 35% kans wordt uitgevoerd. Ik heb er nu al een hele tijd naar zitten zoeken maar ik kan het echt niet vinden.
Dan wordt er dus 4096 bytes aan output gebufferd, en blijkbaar is dat dit geval voldoende om die headers already sent foutmelding te voorkomen.
ps. Ik zou deze instelling persoonlijk wel uitzetten. Ook in de kleinste scriptjes wil je de headers already sent foutmeldingen gewoon krijgen, anders krijg je ze straks om je oren als je het script uitbreidt of gebruikt in een ander script...
[quote='PHP Newbie schreef op 10.01.2009 20:43']Heb je dat artikel doorgenomen? Daar staat uitgelegd waarom je toch geen errors kunt krijgen, ondanks dat ;-)
Maar dat is hier niet het geval. In het geval van een headers already sent foutmelding, zou de header niet uitgevoerd worden. Dat gebeurt hier klaarblijkelijk wel aangezien het script zich herlaadt.
Die output_buffering instelling lijkt me toch waarschijnlijker...[/quote]
Dit was een reactie op de opmerking van sanThe dat het script wel met ini_set() en error_reporting() begon. ;-) Maar ook ik heb hier weer van geleerd.