hallo allemaal,

Ik heb al een paar jaar een website in html, ben mij nu in het verdiepen in php. Graag wil ik vragen aan jullie wat jullie van mijn website vinden. Wat zou ik kunnen verbeteren etc. waar moet ik rekening mee houden bij php.

Mijn website: www.installatietechnicus.nl

Alvast bedankt.

Pjotr
nou dat is nog al wat als je het mij vraagt. Ik ben van mening dat de site er erg outdated uitziet. Jaren terug waren er veel sites die er op die manier uitzagen krijg ik nu het gevoel.

Aangezien het een bedrijf is, zou ik de boel in eens strakker jasje gooien. Wat meer met vlakverdeling gaan werken en dergelijke.
Een goed lijnenwerk creeren. Zodat het allemaal er wat zakelijker uitziet.

Verder zou ik veel wit gebruiken, daardoor krijg je een frisse site. Ik ben zelf iemand die van erg simpel houdt, maar je kan er van alles mee.

Verder zou ik niet meer dan 2 kleuren gebruiken. Exclusief wit. Probeer eens iets uiit met grijstinten en 1 contrastkleur. Bijvoorbeeld de kleur van je logo.

Qua informatie zit het volgensmij wel goed. Deze is er voldoende te vinden lijkt mij.

Nou ik hoop je geholpen te hebben. Het zijn grotendeels adviezen natuurlijk en ook een haffeltje meningen :). Aan jou te kijken of je er wat mee kan natuurlijk
Ik sluit mij bij Gerben aan.
Alleen ik zal toch wat meer richting blauwe tinten gaan
Bedankt voor jullie reacties.

Mijn website is geen bedrijf hoor, het is een uit de hand gelopen hobby momenteel LOL.

Hoe zie je dat met die grijstinten? de achtergrond een grijstint en dan de letters de kleur blauw???
jah das een begin, ik zou veel verder denken. Ik zou er een echte layout neerzetten. zoiets als http://www.zandkruiers.nl. Die is dan wel erg simpel, maar qua lay-out bedoel ik dan. Daar is duidelijk een vlakverdeling.
Daar is inderdaad een duidelijke vlakverdeling.

Zou je mij kunnen opgeven hoe ik die vlakverdeling maak. o.a. uitlijnen in het midden. Als ik kies voor broncode dan gebeurt er bij mij niks namenlijk.
jah dat is eigenlijk het werken met tabellen.
je hebt een tabel met allemaal verschillende cellen.
Elke cel heeft een andere grootte en daar ziet je dan bijvoorbeeld een header in in een andere een menu of zoiets dergelijks.

heb nu even geen tijd om dat goed uit te leggen, bij mij weergeeft hij de bron wel iig.
De site is overzichtelijk maar niet echt mooi

Reageren