Hoi,

Het gaat om url.

In IE loopt de achtergrond (dat witte) wel door tot het einde van de text, in FF niet.

Iemand een idee hoe?
Daar is een CSS 'hack' voor. Geen de parent van alle floating div's overflow: hidden; mee.
ik los dit meestal op met het volgende

#reset{padding: 0px; margin: 0px; clear:both}

Deze div plaats je dan helemaal vanonder binnen de Content div.
@ Moe: werkt niet :(

@ Tommy: Hoe moet dat precies? Welke Div moet ik dat meegeven?

[edit]Gevonden en werkt![/edit]
laat eens even je oplossing zien dan
Gebruik geen hacks. Als het echt niet anders kan, dan gebruik ik ze, maar dan stop ik ze in een aparte css bestand en geef deze dmv conditional comments mee aan bijv alleen ie6.

Wanneer je een site goed krijgt zonder hacks te gebruiken, kun je er veel meer vanuit gaan dat deze crossbrowser is, ook in de toekomst
maar die oplossing kan ik niet vinden.
Niek schreef op 27.01.2009 20:15
Gebruik geen hacks. Als het echt niet anders kan, dan gebruik ik ze, maar dan stop ik ze in een aparte css bestand en geef deze dmv conditional comments mee aan bijv alleen ie6.

Wanneer je een site goed krijgt zonder hacks te gebruiken, kun je er veel meer vanuit gaan dat deze crossbrowser is, ook in de toekomst

Ik weet niet eens of dit wel een hack is aangezie het in iedere browser zo werkt. Geen idee waarom het zo is, het klinkt iig onlogisch.
Nee klopt Tommy, zo te zien is het van jou geen hack. Maar ik zag 'hack' staan en wilde dit gewoon even medelen

Reageren