Hoi,
Heb jullie hulp even nodig. Op een phpBB forum was ik een geregistreerd en geactiveerd member. Ik heb verschillende posts gemaakt. Toen heb ik mijn e-mail adres in mijn profiel aangepast en wachtte op een nieuwe activerings mail. Die kreeg ik niet. De admin van het forum weigert mij nu opnieuw te activeren omdat ik geen member was of ooit ben geweest. Mijn gebruikersnaam komt ook niet meer voor in de ledenlijst, maar mijn posts zijn er nog wel met mijn nickname en met de rank Guest. Op dit forum kun je alleen maar posten als je geregistreerd en geactiveerd bent. Enig idee hoe dit kan? Het wordt voor mij een beetje een principe kwestie omdat de admin mij als een soort dumbo behandeld, terwijl ik zelf ook een admin van een phpBB forum ben. Ik ben niet in staat geweest dit te reproduceren.
Alvast bedankt!

Topic verplaatst naar koffiehoek.

SanThe.
eh, dit heeft toch niks met php te maken.

Maar ontopic:
Je hebt vast wel eens mailtjes gehad van de site, die alleen voor leden bestemt zijn, gebruik dit als bewijs.

Ook kun je altijd een nieuw account maken
"De admin van het forum weigert mij nu opnieuw te activeren omdat ik geen member was of ooit ben geweest."

Dat snap ik niet. Dat was je toch wel? Anders kun je je profiel niet aanpassen. Maar verder.. wat maakt het uit, dan maak je toch even een nieuw account aan? Postcount zegt vrij weinig, als je een goede reputatie hebt op het forum kennen ze je toch wel.
Dank jullie. Ik begrijp dat ik opnieuw kan registreren :-) en ja ik heb zelfs een mailtje van die admin dat hij dit account geactiveerd heeft. Dus er zou helemaal geen discussie moeten zijn. Ik heb dit alleen geschreven voor context.

Laat ik mijn vraag duidelijker formuleren.
Kun je op een phpBB forum posts hebben, terwijl je username niet meer in de ledenlijst staat? Zo ja, hoe dan?
Als je de gebruiker verwijderd blijven de posts bestaan onder de user 0 (guest).
Ja, eens. Ik zocht het te ver weg.
Sorry mods/admin voor dit topic.

Reageren