Ey,
Ik heb een nieuwe site gemaakt :D
Hij is vandaag online gegaan en ben natuurlijk erg benieuwd wat er beter kan enzo.

Dit is het adres:
http://www.CRUNKED.nl

Ik heb vooral het design gedaan, andere crewleden hebben gescript.

Greetz,
CRUNKED!
ziet er goed uit..
Hij is wel heeeeeel druk..
ik zou het als bezoeker nog geen 2 minuten uithouden... maar misschien de urban doelgroep van je wel :P

Verder is het ook allemaal wel goed gescript enz...
dus goed werk..

Ziet er goed uit en sluit me helemaal bij marijn aan alleen zijn de plaatsje aan de linker kant een beetje uitgerekt
eveneens sluit ik me bij bovenstaande mensen aan. Ziet er werkelijk goed uit.

Ik vind hem alleen veels te zwart. Ben van mening dat zwart te gebruiken is op het web, maar denk eerder dat als je teveel gebruikt het een niet echt mooi uitziende site wordt (MENING!).

Misschien kan je eens proberen wat dingen te vervangen door wat lichtere en frissere kleuren.

Misschien is dat niet nodig natuurlijk tis maar een ideetje.

VErder zou ik nog even kijken naar de navigatie. Ik bedoel voor mij is deze duidelijk, maar voor anderen die niet zo vaak achter de pc zitten is het misschien moeilijk te vinden. De navigatie is niet echt aanwezig ben ik van mening, ik bedoel je ziet hem wel goed, maar het heeft het niet niet qua navigatie. tja hoe kan ik dit nu normaal uitleggen. Hmm ik laat het even bij dit :)
Ik vind dat de plaatjes niet echt zo super laden bij mij. Wat dan met mensen met een nog slechtere verbinding. Wat ik vind is dat je één style voor die onder venstertjes met een duidelijke verdeling moet maken. Verder ziet het er erg leuk uit (inhoud) :)
Ik vind hem wel iets te druk,
en zou misschien nog nadenken over je kleurcombi.
Verder sluit ik me aan bij de rest,
ziet er goed uit.
Bedankt voor de vele reacties!
De kleur indeling is volgens mij niet helemaal duidelijk voor sommigen:
blauw = algemeen, roze = mobile, oranje = profiles, groen = music, bruin = forum.

Ik ga hem minder druk maken, want dit schijnen er veel mensen, ook op andere forums, een vervelend aspect te vinden.

Reageren