he hallo,
ik zit met een probleem. Mijn webhost server heeft om veiligheidsredenen de move_uploaded_file en copy functies uitgezet. Is er een manier om zonder deze functies een plaatje te uploaden?? (de webhost wou alleen maar aangeven dat er andere en veiligere manieren zijn voor het uploaden maar gaf vervolgens niet aan wat dat dan zou kunnen zijn)
Wat een onzin om die functie uit te schakelen. Belachelijk. Heb je de webhoster ook specifiek gevraagd naar welke betere manieren er zijn? (Welke webhoster zit je?)
Kan je wel gebruik maken van bijvoorbeeld de FTP functies? Niet dat het daardoor veiliger word...
?
Onbekende gebruiker
08-02-2009 19:41
lennart schreef op 08.02.2009 19:11
he hallo,
ik zit met een probleem. Mijn webhost server heeft om veiligheidsredenen de move_uploaded_file en copy functies uitgezet. Is er een manier om zonder deze functies een plaatje te uploaden?? (de webhost wou alleen maar aangeven dat er andere en veiligere manieren zijn voor het uploaden maar gaf vervolgens niet aan wat dat dan zou kunnen zijn)
Alsof de docter zegt je hebt deze ziekte. En er is een medicijn voor. Maar dat ga ik je niet geven.
Vraag je host dus wat je dan moet doen en neem geen genoegen met dat ie het niet weet. Anders moet ie het maar lekker aanzetten.
(Misschien werkt via system ook wel, zou wel cool zijn, maar dat zou nogal een onhandig gekut worden waarschijnlijk.)