Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zie het nut niet erg in van een css framework. Het is (naar mijn mening) veel makkelijker om gewoon zelf per site de css te maken.
ps Ik gebruik wel een reset.css
Ik heb het laatst nog eens gebruikt om even snel een script van een uiterlijk te voorzien, en ik moet zeggen dat het me best bevalt.
Ik had heel snel een goed bruikbare interface zonder me te verdiepen in CSS. Ik hoefde alleen wat classnames aan de toch al bestaande HTML elementen te geven, en klaar.
Leuke is dat nu ik wat meer bezig ben met de voorkant omdat de achterkant nu werkt ik heerlijk de details met eigen CSS kan invullen. Het is niet zo dat de blueprint stylesheets mij het leven zuur maken bij het verfijnen.
Deze layout is gemaakt met alleen blueprint als basis. Details als kleur heb ik nog wat aangepast handmatig in een 2e stylesheet, maar de layout was werkelijk in 5 minuten gedaan.
Maar ik heb het nu wel gebruikt omdat ik me in de beginfase niet wou bezig houden met het uiterlijk, het moest gewoon even werken zodat ik de PHP scripts kon maken & verbeteren. Of ik het zou gebruiken voor een website voor "het grote publiek" weet ik niet. Ik denk dat daar de nadruk op een origineel uiterlijk wat groter is.