Hallo ik twijfel tussen www.antagonist.nl
en 1eurohosting.nl.
Welke raden jullie aan?
En 1 vraag over Anntagonist: betaal je daar per maand of per jaar?

Larsisgoed9
Hosting2GO. Heb toevallig gisteren H2Go met antagonist zitten vergelijken, Hosting2GO is uiteindelijk goedkoper + betere service.
Okay, ik zal eens gaan kijken.
Maar antagonist geeft veel meer ruimte, bandwith en hosting2GO is nog eens duurder ook...
Hallo

Ik gebruik zelf mijndomein.nl
ik heb er nog geen problemen mee gehad

Arjan
Ikzelf zit bij www.servage.net
Ik zelf zit bij Antagonist en ben er erg over te spreken. Heb zelf niet of nooit hulp nodig wat betreft mijn hostingpakket dus van de support via het forum heb ik nog niet veel gebruik gemaakt. Ik heb er 2 sites en voor zover ik heb kunnen ontdekken heb ik nog geen downtime gehad. Verder betaal je per jaar en wordt het na een jaar niet verlengd als je niet reageert (ze geven bericht of je nog een jaar de hosting wil(geloof ik tenminste want ik zit er nog geen jaar)).
Ik heb verder geen ervaring met 1eurohosting dus daar kan ik niet over oordelen maar moet wel zeggen dat 3GB ruimte voor €30,- per jaar niet duur is.
Okay, dus bij antagonist betaal je dus per jaar?
En als ik na dat jaar niet reageer word mijn domein verwijderd, en als ik wel reageer verlengen ze die met nog een jaar?
Dat is dan mijn enige minpuntje, ik betaal liever per maand, anders betaal je dat grote bedrag in 1 keer, gaan ze misschien failliet, en dan heb je al betaald. Maar verder vind ik het dan wel toppie.
Ik twijfel nog steeds een beetje, en aan de andere kant vind ik de specs van antagonist iets te veel. Maar natuurlijk wel goed, mijn gevoel gaat denk ik uit naar 1eurohosting.nl het tweede pakket, omdat je daar per maand betaald.
En de specs iets minder zijn, wat goed genoeg is.
Ik ben helaas nog niet zo heel oud (13)
Dus mijn moeder betaalt het waarschijnlijk (ik betaal haar contant terug)
Alleen overweeg ik dus nog een beetje.
EDIT 20:21 12 FEB 09
En bent "Geparkeerd domein" gewoon .nl/com etc. want dan krijg ik bij 1eurohosting er 3. En bij antagonist maar 1, dus dat vind ik dan iets beter.

Larsigoed9
Ja als het goed is krijg je bericht van Antagonist als het jaar bijna voorbij is en vragen ze je of je nog een jaar wil blijven of dat je opzegt. Dit vind ik opzich wel prettig omdat je dan nooit kan vergeten op te zeggen mocht je niet verder willen met een website. De specs zijn inderdaad veel maar dat ik heb ik voor mijn site opzich ook wel nodig. Het bevalt mij erg goed maar het is jouw keus natuurlijk en ja €30,- per jaar voor een webhosting + domeinnaam is echt niet duur.
Als je nog zo jong bent zou ik er eigenlijk nog niet aan beginnen. Op die leeftijd ben ik van mening dat je buiten moet spelen met vriendjes en niet achter de computer het programmeren moet leren.

Reageren