Hallo, ik oefen sinds kort html en css. Ik gebruik een Whyswhyg editor, CoffeeCup. Wanneer ik mijn pagina zie in de editor ziet alles er netjes op. Maar wanneer ik hem bekijk in de browser ziet het er totaal verknipt uit.
Wat kan ik hier aan doen?
installeer firebug de extensie voor firefox browser, daarmee kun je je css regel voor regel nalopen en kijken waar het mis gaat.
@Jey: wat heeft dit nou weer met css te maken? Het gaat er denk ik meer om hoe de editor het boeltje opslaat. Misschien moet je eens kijken naar [google]TinyMCE[/google] of een andere WYSIWYG editor.
Jezpur schreef op 15.02.2009 12:26
@Jey: wat heeft dit nou weer met css te maken? Het gaat er denk ik meer om hoe de editor het boeltje opslaat. Misschien moet je eens kijken naar [google]TinyMCE[/google] of een andere WYSIWYG editor.

we kunnen nog niet veel wijzer worden als we geen code voorbeeld hebben :)
Gewoon Kladblok of Notepad2 gebruiken. Die doen het bij mij nog altijd het beste :)
ik wil graag een whyswyg editor, weet iemand een freeware whyswyg editor die je mij kan aanraden? ik heb er 1 nodig die ook css elementen ondersteund en ze ongeveer weergeeft als in IE of mozilla
hmm, in PHPDesigner zit zon funcite en die heeft het bij mij altijd weergegeven zoals het er in IE en FF ook uitziet. Verder kan dat met dreamweaver ook volgens mij. Zijn wel betaalde versies. Van beide valt ook een trail te vinden, maar je kan ze vast wel ergens anders vinden als je het handig vind ;)

Reageren