Beste, ik heb een MSN invite gemaakt voor mijn nieuwe spel: CrimeMinds.com.
Deze werkt niet, en ik weet ongeveer wel waar de fout zit, namelijk bij het inlezen van het bestand (rij 37), maar weet dit niet op te lossen:

<?
include("./includes/include.inc.php");

if(!$core["ingelogd"])
{

forward("Je bent niet ingelogd!", url);

}
else
{

$tpl->get_template("site_header");
	$tpl->assign("site_header.titel", "MSN Invite");

if(isSet($data["submit"])) {

$fout = array();
		$explode = explode('.', $_FILES['lijst']['name']);

if($_FILES['lijst']['tmp_name'] == "")
			$fout[] = "Je hebt geen bestand ingegeven!";
		elseif(strtolower($explode[1]) != "ctt")
			$fout[] = "Je hebt geen .ctt bestand geupload!";

if(!fouten_verwerken($fout)) {

$sqlinvitecheck = $sql->query("SELECT `msn_invite` FROM `users` WHERE `login` = '".$core['login']."' LIMIT 1");
			$invitecheck = $sql->fetch($sqlinvitecheck);

if($invitecheck['msn_invite'] == '1') {
				forward("Je hebt de MSN Invite al gebruikt!", url);
			}

move_uploaded_file( $_FILES['lijst']['tmp_name'], pad.'msn/xml/'.$core['login'].'.ctt' );
			set_time_limit( 600 );
			preg_match_all( '#<contact type="1">(.*?)<\/contact>#i', file_get_contents(pad.'msn/xml/'.$core['login'].'.ctt'), $results );

foreach( $results[ 1 ] as $mail ) {
				sendmail($mail, 'Uitnodiging CrimeMins.com', 'De gebruiker '.$core['login'].' ('.$core['email'].') nodigt je uit om CrimeMinds (www.crimeminds.com) te spelen.<br>In CrimeMinds stap je in de schoenen van een crimineel, en moet je geld verdienen om zo kans te maken op geweldige prijzen!<br><br><b>Klik link:</b> <a href="'.url.'click/'.$core['login'].'">'.url.'click/'.$core['login'].'</a><br>'.$core['login'].' krijgt speelgeld als je op de bovenstaande link klikt.<br><br><b>Aanmeld link:</b> <a href="'.url.'aanmelden/'.$core['login'].'">'.url.'aanmelden/'.$core['login'].'</a><br>'.$core['login'].' ontvangt € 500,- als je je via de bovenstaande link <b>gratis</b> aanmeld.');
			}

$sql->query("UPDATE users SET msn_invite='1', `credits` = `credits`+'100', `bank` = `bank`+'100000' WHERE id='".$core["lid_id"]."'");
			echo '<script>window.alert(\'Er zijn '.count( $results[ 1 ] ).' uitnodigingen verzonden.\')</script><script>window.location=\''.url.'\'</script>';
		}
	}
	else {
		$tpl->get_template("site_tabel_header,msn_invite,site_tabel_footer");
		$tpl->assign("site_tabel_header.titel", "MSN Invite");
   }
$tpl->get_template("site_footer");
}
include(pad."includes/output.inc.php");
?>
Zet dit bovenin je script.
<?php
error_reporting(E_ALL);
ini_set("display_errors", 1);

// rest
?>
Volgens mij mochten zulke dingen niet meer...
Verder snap ik niet waarom je moeilijk gaat doen met preg, want het is volgens mij gewoon xml.
Je sql is ook lekker bagger.
Als ik je script erin plaats, krijg ik alleen de melding dat er geen uitnodigingen zijn verzonden...
Lennart schreef op 15.02.2009 18:54
Ik vroeg niet om de kwaliteit,

Pech gehad. Vraag je wat? Krijg je wat!
Lennart schreef op 15.02.2009 18:54
dit is de error die ik krijg:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/lennartd/domains/crimeminds.com/public_html/msn-invite.php:8) in /home/lennartd/domains/crimeminds.com/public_html/includes/include.inc.php on line 4

Zucht:
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at.
Is al opgelost,

Aanvulling:
Wat zijn we vriendelijk vandaag Karl, dat jij beter kan scripten, wil niet zeggen dat je de nieuwkomers zo af moet blaffen?
Lennart schreef op 15.02.2009 18:58
Aanvulling:
Wat zijn we vriendelijk vandaag Karl, dat jij beter kan scripten, wil niet zeggen dat je de nieuwkomers zo af moet blaffen?

Als jij effe de FAQ leest, dan staat er dat je eerst moet google'en voordat je een vraag stelt. Deze vraag is al honderduizendmiljoentriljoen keer gevraagd, dan is google'en naar het antwoord niet moeilijk.
Jij bent geen nieuwkomer meer, en ik blaf niet.

Reageren