Hallo,

Ik begin mezelf toch langzamerhand is af te vragen wanneer PHPhulp is verfrist word want ik vind de website toch een beetje somber aandoen.
Of is dat juist de bedoeling?
Is er al iets bekent over wanneer de nieuwe versie van PHPhulp online komt?
273KG

ehm die vernieuwing?
Dat komt over -1 jaar en -1 maand
Kortom stom zeuren hierover je ziet vanzelf wel wanneer hij komt.
Basje heeft het gewoon een beetje te druk en geen zin :)

Ik stel een normalen vraag maar zelf dat kan er al niet meer vanaf hier op phphulp.
Wat is dit forum diep gezakt zeg.. Als er zelf geen normaal antwoord meer word gegeven op een normalen vraag... :S :S :S
Normaal Nederlands kan er ook al niet meer vanaf. En zoeken ook niet kennelijk. Jouw vraag is al een aantal maal gesteld op dit forum. Een jaar geleden zou de nieuwe site online komen, maar zoals je ziet is dat niet gebeurd. Daarna hebben enkelen nog een poging gewaagd om uit te vinden wanneer de nieuwe phphulp dan online zou komen. De conclusie was telkens dat Bas het te druk heeft met andere zaken, de site *bijna* af is en eigenlijk dat je gewoon kan wachten tot je een ons weegt. Je ziet het vanzelf wel. Dat een website "somber" aandoet, wil nog niet zeggen dat hij helemaal niet meer functioneert. Er kunnen inderdaad dingen verbeterd worden (en het zou fijn zijn als dat ook gebeurt), maar tot nu toe werkt het.

En als het je dan echt niet bevalt, kun je altijd nog je eigen spin-off maken.

Reageren