Ik ben sinds kort begonnen met adwords van google. Ik wil advertenties plaatsen voor een webwinkel. Maar die advertenties moeten op Marktplaats komen te staan.
Wat moet ik dan beginnen?
- zoek advertenties
- inhoudsnetwerk
- posities
Ik probeer maar wat, maar het is mij nog niet gelukt.
Ik weet namelijk niet wat marktplaats gebruikt. En bij google zelf kom ik er niet uit.
Als iemand hier het antwoord weet, heel erg bedankt! want ik ben het zoeken zat!
Met Adwords adverteer je toch slechts in de zoekresultaten van Google? Adsense adverteer je op websites die via Adsense advertenties op hun site plaatsen, maar het idee van Adsense is dat jij adverteert bij bepaalde typen content, en niet bij bepaalde urls. Je kan niet op één bepaalde site adverteren via Google's advertentieprogramma's.
Wil je op een specifieke site adverteren, neem contact op met de eigenaars van de site zelf. Alleen die kan je daar verder mee helpen.
Met Adsense kan de adverteerder (de persoon die de advertenties weergeeft) kiezen aan welk onderdeel hij mee doet.
Ik wil weten waar marktplaats gebruik van maakt. ;) zodat de kans groter wordt dat mijn advertenties die ik met adwords maak, daar terecht komen. Stel dat marktplaats geen gebruik van het inhoudsnetwerk maakt. Dan is het zonde om daar aan mee te doen..