Is het niet een mogelijkheid om hostnames na te kijken en te blockeren ? En zo ja, wat zou er dan aangepast moeten worden ?
En wat zou er veranderd moeten worden om de werking van het scriptje om te draaien (ipv iedereen die op de blocklijst staat te blokeren, en de rest door te laten, juist iedereen die op de lijst staat door te laten, en de rest te blokeren) ?
En wat zou er veranderd moeten worden om de werking van het scriptje om te draaien (ipv iedereen die op de blocklijst staat te blokeren, en de rest door te laten, juist iedereen die op de lijst staat door te laten, en de rest te blokeren) ?
Lijkt me vrij weinig ... je moet alleen de mensen die WEL erop mogen op de "blacklist" zetten :)
Ja klopt, maar dan die werking omdraaien... Lijkt me inderdaad dat er ook iets heel kleins aangepast moet worden, maar omdat dit script verder nog iets boven mijn niveau ligt vraag ik t ff :)
Waarom werk tie niet bij mij.. kgeloof niet dat ik iets fout heb gedaan.. kheb de admin.php gemaakt en de block.php.. en uitteraard ook de database gemaakt.. maar toch krijg ik een blanco pagina als ik naar www.mijnurl.nl/block.php ga