Ik ben momenteel bezig aan een scriptje, waarop staat welke wedstrijd een team hebben gespeeld de vorige week & welke volgende week is.
Nu komt het probleem. Als ik de wedstrijd wil selecteren, krijg ik altijd een foute weer (of soms klopt het bij de ene wel en bij de andere niet).
BV: Team X speelde vorige week niet. Dan toont hij een wedstrijd dat Team X 2 weken later moet spelen.
Team Z moet tegen Team A volgende week en bij Team Z komt de juiste wedstrijd, maar bij Team A komt er een heel andere wedstrijd, namelijk die van vorige week.
Dit is de code die ik gebruik
<?php
# Poule opmaak | Wordt vroeger opgehaald uit een ander script
$poule = $inf->bp_poule;
# Get the current week
$sql = mysql_query("SELECT Week FROM config");
$inf = mysql_fetch_object($sql);
$CurrentWeek = $inf->Week;
# Get the last played match
$sql = mysql_query("SELECT * FROM games WHERE Poule = '".$poule."' AND Week = '".$CurrentWeek."' AND TeamHome = '".$bpTeam."' OR TeamAway = '".$bpTeam."'")or die(mysql_error());
$row = mysql_num_rows($sql);
if($row == 0) {
print('Geen wedstrijd gespeeld');
} else {
print(''.$inf->TeamHome.' - '.$inf->TeamAway.' ('.$inf->ScoreHome.' - '.$inf->ScoreAway.')');
}
# get the next match of the team
$week = $CurrentWeek + 1;
$sql = mysql_query("SELECT * FROM games WHERE Poule = '".$poule."' AND Week = '".$week."' AND TeamHome = '".$bpTeam."' OR TeamAway = '".$bpTeam."'")or die(mysql_error());
$row = mysql_num_rows($sql);
$week = GetWeekDate($week);
print('<br /><br />
<b>'._next.'</b> | <font size="1"><i>'.$week.'</i></font><br />
ยป ');
if($row == 0) {
print('Geen wedstrijd');
} else {
print($inf->TeamHome.' - '.$inf->TeamAway);
}
?>
Waar loopt het fout, want ik vindt momenteel de fout niet.
preview: http://bpcup.radiozuta.be/nl/team/517207.htm (Dit is een team die vorige week NIET speelde)