Hallo,
Ik heb een aantal vragen. Vroeger had ik een leuke kleine site, makkelijk in de hand te houden, maar dat is nu niet meer zo. Ik heb veel verschillende hosts gehad (mijndomein, keurigonline, antagonist, hostgator enz.). Helaas gaat dat allemaal niet meer lukken, het gaat hier dan over de database, ik heb een C# programma dat de heletijd query's uitvoert. Eigelijk is het niet mogelijk om het programma en een database niet op de zelfde server te hebben. Nu heb ik het zo:
Op mijn eigen server: de database en het C# programma
Andere host: de website
Helaas gaat dat ook al niet lukken, de website gaat veel te sloom (ik denk dat dat dus door de database komt op mijn eigen server) De server zelf is wel goed (quad core, 4gb ram) dus ik denk dat het de internet verbinding is: 20480/1024. Nu heb ik trouwens even 10000 download snelheid door de router. Maar als ik de website ook host op mijn eigen server is internet verder in het huis voor iedereen niet beschikbaar. Ik denk dus dat het dan geen zin heeft om de download snelheid te verhogen, volgens mij gaat het om de upload snelheid.
Ik hoop dat er wat mensen met tips zijn.
450 views