Hallo,
Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, maar het leek me meer iets te maken hebben met de webdesign dan met php omdat ik op dit moment nog niet helemaal begonnen ben met het php gedeelte.
Ik heb veel websites gezien waar men links en rechts informatie had staan en daartussen de eigenlijke pagina. Dit probeer ik ook na te leven alleen gaat het bij mij ongelooflijk mis. Als ik TE veel informatie in het middelste venster zet dan rekt de hele tabel zich uit, ik zou graag willen dat alleen de betreffende cel/cellen zich uitrekken. Als ik in Dreamweaver kijk dan rekt alleen het onderste deel zich uit, maar kijk ik op de pagina dan rekken alle plaatjes zich uit.
Heeft iemand misschien een link of zelf hier wat informatie over? want ik zou graag het midden uit willen rekken zodat alle informatie erop past en niet dat mijn hele pagina uit elkaar word getrokken.
Ik heb het trouwens ook met CSS geprobeerd maar dat wou helemaal niet lukken, aangezien ik mij hier nog niet zo in heb verdiept en dus lukt mij dat helemaal niet.
Groeten
559 views