Onder het motto van Serieuze-Zaterdag doe ik wat voorstellen voor phphulp.

1: Samenstellen redactie
Een groep actieve mensen die de redactie van de site op zich nemen

2: Duidelijkere redactie van PHP tutorials en Scripts.
Het is een puinzooi, &%#$(&zooi, er staan heel veel low-quality scripts tussen, waarin dingen gewoon een slecht voorbeeld stellen.

3: Een redactie die artiekelen schrijft over interessante onderwerpen in de wereld der php en web, deze zouden van een iets meer 'wist je dat' gehalte moetne zijn dat tutorials.

4: Meer nieuws, er gebeurd genoeg.

Tot zover mijn betoog,

heb een meesterlijk weekend,

Adje
1: Samenstellen redactie
Een groep actieve mensen die de redactie van de site op zich nemen
Als het nodig is wil ik hier wel bij helpen

Het is een puinzooi, &%#$(&zooi, er staan heel veel low-quality scripts tussen, waarin dingen gewoon een slecht voorbeeld stellen.
agreed, het is idd een rotzooi hier
en veel scripts zijn van erg lage kwaliteit (mischien voting systeem erbij om te bepalen of een script goed is)

3: Een redactie die artiekelen schrijft over interessante onderwerpen in de wereld der php en web, deze zouden van een iets meer 'wist je dat' gehalte moetne zijn dat tutorials.
Misschien ook de mogelijkheid om tutorials aan te vragen erbij doen?

En jij ook een prettig weekend :)
En misschien een coding-com. om aan die site te sleutelen.
Ach ...

Er zijn mensen die willen graag een scriptje plaatsen ookal kunnen ze "niet" zo veel...
Je kan idd wel een rating sys maken en dan de hoogst gewaardeerde scripts bovenaan zetten :)
Niet lullig bedoelt: maar wie heeft er dan wat aan?

Ik vind dat het streven moet zijn om de kwaliteit hoog te houden, niet ego's te strelen.
Ik ben met Arend eens dat als een script geen nut heeft dat ie dan gewoon weg moet.
het kan zijn dat iemand blij is dat z'n script online staat maar zolang je er toch niemand mee helpt dan kost het alleen maar ruimte
Misschien is voor deze mensen een apart forum om je scripts te verbeteren/expliciet commentaar/beroordeling op scripts handiger.

Grtz,

Adje

Reageren