Ik maak een tabel van x-aantal rijen en bvb 5 kolommen waar je in kolom 1 de naam van het artikel(bvb broodje) zet en in de overige 4 kolommen telkens een inputveldje plaatst voor het aantal waarbij elk input verwijst naar een optie (bvb: wit = optie 1, bruin = optie 2 wit+groenten = optie 3 en bruin+groenten = optie 4)
Het is dus mogelijk om x-aantal witte, x-aatal bruine, x-aantal witte+groenten en x-aantal bruine+groenten te kiezen in in bestelling.
Nu de vraag:
Hoe kan ik in php verwijzen naar de <TR id="product_ID"> van de rij?
Om deze dan via een lus in een array bestelling[product_ID][optie_ID] te plaatsen?
Probleem is blijkbaar nog niet opgelost:
Als ik de volgende code in mijn html-doc zet krigt elk inutveld een naam die er telkens als volgt uitziet 1_0 , 1_1, 1_2, 1_3, 2_0, 2_1, 2_2, .....
Tot hier alles ok
Maar als ik nu insert record doe en mijn bestand order_bewaar_bestelling_broodjes.php word opgeroepen dan moet die elk inputveld gaan lezen.
$veld = $_SESSION['lst_projectproduct'][$i][0] . "_" . $_SESSION['lst_productcategorieopties'][$ii][0]; ---> dit zou dus per lus 1_0 , 1_1, 1_2, 1_3, 2_0, 2_1, 2_2, ..... moeten zijn
$_POST['". $veld . "']
zou dan $_POST['1_0'], $_POST['1_1'],$_POST['1_2'] moeten geven
Maar naturlijk kan dit niet. Is hier een oplossing voor
Door rij per rij in te lezen van de tabel in mijn html-doc (maar hoe werkt dit?)