Ik zag het net toevallig staan, is al een maandje oud, maar serieus genoeg voor herhaling:
Nederlandse Uploaders hard aangepakt

Opletten dus !
Ja, nu maar hopen dat de zwartjassen (justitie), knorretje (big) of leeghoofd (brein) de ISP's niet gaan verplichten via een vvd-wetsvoorstel om onze gegevens prijs te gaan geven. Het uploaden van films kunnen ze toch niet tegen gaan. Desnoods gooien we er 1024 rsa over heen. Fijn dat de jongens bij de ISP's nog aan de kant van de gebruiker staan.

Way to go Essent!
Helemaal mee eens :)
Vaak van port veranderen, andere overbodige poorten dichtgooien ;)
:P vind zowiezo dat het anders inbreuk is op de privacy
Tja zo blijf je bezig

De ene upload,
(en daarmee steel je)
Om te controlleren hackt de ander
(en daarmee je privacy)

Oplossing maak fims, software enz...... gewoon goedkoper.

Voorbeeld een game programmeur werkt met 1 team van 20 mensen 1000 uur. Er worden 1000 spelletjes verkocht, prijs per spel 20 euro, echter er worden meer verkocht bijvoorbeel 2000 dan is de prijs maar 10 euro (soms is de oplossing zo simpel) en omdat het goedkoper wordt kopen meer mensen...
idd, games gaan er zowiezo nog legaal komen hier, heb al de games die ik speel legaal, omdat ik altijd online wil kunnen.

Software jah dat jat ik af en toe wel eens, voornamelijk van school (eerder lenen) omdat ik niet de rijkste ben om alle software pakketten te kopen. Zoals 3ds max 5 waarmee we op school werken, dat rijst de pan uit die prijs.

Qua films ga ik wel de goede kant op, steeds meer origineel eigenlijk :D alhoewel als ik download dat ik dan NOG niet strafbaar ben :D
Het is "studiemateriaal" he ! onthoudt dat ;)
Als je school een licentie heeft dat alle "leerlingen" het tijdens de school loop baan mogen gebruiken niet.
Ik ben een echte koper !

Wat ik het meeste mis bij films die gedownload zijn, of gekocht voor 5,- EURO is het gevoel dat ik de film die ik zo graag wilde zien, ook daadwerkelijk bezit !

Het is nu maar een gedownload bestandje...

De charme van bv. Star Wars zien, maanden voor hij echt in Nederland uitgebracht is blijft natuurlijk !

Reageren