hoi mensen ik ben al de hele tijd bezig om iets te vinden voor een spelletje van mij : virtual world. de naam zegt het al maar nu moet ik daarvoor een poort forwarden zodat ik niet via router zit maar dat ik door router ga en meteen op modem zit aangesloten

wie kan mij helpen ???

groet stephan roozing
stephan roozing schreef op 06.03.2005 17:28
hoi mensen ik ben al de hele tijd bezig om iets te vinden voor een spelletje van mij : virtual world. de naam zegt het al maar nu moet ik daarvoor een poort forwarden zodat ik niet via router zit maar dat ik door router ga en meteen op modem zit aangesloten

wie kan mij helpen ???

groet stephan roozing

je kan op google gaan zoeken naar portforwarding
en eventueel ook op andere forums zoeken.

mzzl larie suc7
@Larie

ik hbe overal op internet gekeken en op forums gezocht maar tevergeefs :S :(

is er nog iemand anders die een tip heeft ???

b.v.d. stephan roozing
zoek op na(p)t (met of zonder p, verschilt nog wel eens)
Jelmer schreef op 06.03.2005 18:09
zoek op na(p)t (met of zonder p, verschilt nog wel eens)

dit hbe ik gedaan bij mij router instellingen ... maar moet ik die op internet zoeken ofzo ???
naja ik hbe alletwee geprobeert en ben er nog niet uitgekomen ...
wie kan mij anders nog helpen ???
veromme ik hbe nog meer geprobeerd maar het lukt nog steeds niet :S:S man!! mijn neef heeft geholpen en die weet het ook niet :( ik wil zo graag poort forwarden !
port forwarden in je router: ga naar je admin panel van de router. Meestal is dat 192.168.1.1 in je browser intikken. Kijk even naar ipconfig wat je internet gateway is, meestal is de adminpanel gelijk aan dat ip of een waarde hoger of lager.
Als je in je adminpanel bent moet je ff kijken op portforwarding en dan port en doeladres (jouw pc) invullen en de router opnieuw opstarten (niet helemaal resetten dus ;P ).

Btw.: Dit is een php forum. Jouw vraag heeft helemaal niets met php te maken (of ik heb je vraag compleet verkeerd begrepen.)
[quote=

Btw.: Dit is een php forum. Jouw vraag heeft helemaal niets met php te maken (of ik heb je vraag compleet verkeerd begrepen.)[/quote]

sorry maar ik had hulp nodig en zag ook iemand anders met dit soort salleen die lukte niet vandaar dat ik deze had gedaan ;)

Reageren