Ik heb een pagina:

http://www.jurgen-meijer.nl/index2.php

In firefox en Safari ziet deze er gewoon goed uit met ronde hoekjes en dergelijke. Maar in alle andere browsers niet. Ik wil hier dus rounded corners voor o.a. het menu, dus dacht ik laat ik daar NiftyCube voor gebruiken. Ik heb het dus gedownload en alle voorbeelden werken perfect. Enkel als ik dit op mijn eigen site implementeer dan werkt het niet. Ik dacht dat het misschien een probleem was door de links naar de .js en de .css. Ik heb de bestanden dus geupload in de root dir en de /smarty/templates/web2.

deel van de head section:

<link rel="stylesheet" href="smarty/templates/web2/style_markup.css" type="text/css" />
<link rel="stylesheet" href="smarty/templates/web2/style_layout.css" type="text/css" />
<link rel="stylesheet" href="niftyCorners.css" type="text/css" />
<link rel="stylesheet" href="niftyLayout.css" type="text/css" />
<script type="text/javascript" src="smarty/templates/web2/niftycube.js"></script>
<script type="text/javascript" src="smarty/templates/web2/niftyLayout.js"></script>

<script type="text/javascript">
window.onload=function(){
Nifty("div.menu ul li","big");
}
</script>

<title>Jurgen-Meijer.nl - Welkom op de webpagina van Jurgen Meijer</title>
</head>

De headsection van een voorbeeld wat wel werkt (van NiftyCube zelf dus):

<script type="text/javascript" src="niftycube.js"></script>
<script type="text/javascript">
window.onload=function(){
Nifty("div#box","tr big");
}
</script>
</head>

Weet iemand een oplossing voor dit probleem of een andere oplossing?

Dit werkt dus nu alleen krijg ik problemen met de gradient achtergrond. Dit is dus geen oplossing voor mij. Heeft iemand anders een goed werkende rounded corner oplossing?

Reageren