Hoi,
gaat element:hover nog niet in IE6 misschien of display: none / display: block ?
Want mijn menu klapt in ie6 niet uit wanneer ik er over ga en in alle andere browsers wel..
Heeft iemand misschien nog een werkende png fix liggen want zoals je op het screenshot ook wel kan zien zijn er witte hoekjes..

FF3

IE6

(Screenshots op 1024 schermpje van zus genomen aangezien ik geen ie6 heb / kan installeren)
IE 6 (en 7 ook nog?) luistert alleen naar :hover op anchor elementen. Zijn ook wel javascript workarounds voor volgens mij: [google]anything hover[/google]
Oh, ok wist ik niet, bedankt ik ga even kijken =)

EDIT

Stel dat mensen dit probleem ook hebben en op dit topic komen, zo kan je het heel gemakkelijk oplossen

http://www.xs4all.nl/~peterned/csshover.html

in je css bestand zet je in body { } behavior: url("csshover3.htc");

dus

body {
color: #000;
font-family: Arial, Verdana;
/* enz enz */
behavior: url("csshover3.htc");
}

dit is de code voor csshover3.htc

<public:attach event="ondocumentready" onevent="CSSHover()" />
<script>
/**
 *	Whatever:hover - V3.00.081222
 *	--------------------------------------------------------
 *	Author  - Peter Nederlof, http://www.xs4all.nl/~peterned
 *	License - http://creativecommons.org/licenses/LGPL/2.1
 *	Packed  - http://dean.edwards.name/packer
 *
 *	howto: body { behavior:url("csshover3.htc"); }
 */
eval(function(p,a,c,k,e,r){e=function(c){return(c<a?'':e(parseInt(c/a)))+((c=c%a)>35?String.fromCharCode(c+29):c.toString(36))};if(!''.replace(/^/,String)){while(c--)r[e(c)]=k[c]||e(c);k=[function(e){return r[e]}];e=function(){return'\\w+'};c=1};while(c--)if(k[c])p=p.replace(new RegExp('\\b'+e(c)+'\\b','g'),k[c]);return p}('r.R=(8(){4 f=/(^|\\s)((([^a]([^ ]+)?)|(a([^#.][^ ]+)+)):(C|D|E))/i,S=/(.*?)\\:(C|D|E)/i,T=/[^:]+:([a-z-]+).*/i,U=/(\\.([a-V-W-]+):[a-z]+)|(:[a-z]+)/1c,X=/\\.([a-V-W-]*Y(C|D|E))/i,Z=/1d (5|6|7)/i,10=/1e/i;4 g=\'1f-\';4 h={p:[],t:{},11:8(){n(!Z.F(1g.1h)&&!10.F(r.12.1i))u;4 a=r.12.1j,l=a.v;w(4 i=0;i<l;i++){3.G(a[i])}},G:8(a){n(a.H){I{4 b=a.H,l=b.v;w(4 i=0;i<l;i++){3.G(a.H[i])}}J(13){}}I{4 c=a.1k,l=c.v;w(4 j=0;j<l;j++){3.14(c[j],a)}}J(13){}},14:8(a,b){4 c=a.1l;n(f.F(c)){4 d=a.K.1m,L=S.15(c)[1],M=c.N(T,\'Y$1\'),O=c.N(U,\'.$2\'+M),o=X.15(O)[1];4 e=L+o;n(!3.t[e]){b.16(L,g+o+\':1n(R(3, "\'+M+\'", "\'+o+\'"))\');3.t[e]=17}b.16(O,d)}},18:8(a,b,c){4 d=g+c;n(a.K[d]){a.K[d]=q}n(!a.x)a.x=[];n(!a.x[c]){a.x[c]=17;4 e=19 P(a,b,c);3.p.1o(e)}u b},y:8(){I{4 l=3.p.v;w(4 i=0;i<l;i++){3.p[i].y()}3.p=[];3.t={}}J(e){}}};r.Q(\'1p\',8(){h.y()});4 k={1q:{9:\'1r\',m:\'1s\'},1t:{9:\'1u\',m:\'1v\'},1a:{9:\'1a\',m:\'1w\'}};8 P(a,b,c){3.A=a;3.B=b;4 d=19 1x(\'(^|\\\\s)\'+c+\'(\\\\s|$)\',\'g\');3.9=8(){a.o+=\' \'+c};3.m=8(){a.o=a.o.N(d,\' \')};a.Q(k[b].9,3.9);a.Q(k[b].m,3.m)}P.1y={y:8(){3.A.1b(k[3.B].9,3.9);3.A.1b(k[3.B].m,3.m);3.9=q;3.m=q;3.A=q;3.B=q}};u 8(a,b,c){n(a){u h.18(a,b,c)}1z{h.11()}}})();',62,98,'|||this|var||||function|activator|||||||||||||deactivator|if|className|elements|null|window||callbacks|return|length|for|csshover|unload||node|type|hover|active|focus|test|parseStylesheet|imports|try|catch|style|affected|pseudo|replace|newSelect|CSSHoverElement|attachEvent|CSSHover|REG_AFFECTED|REG_PSEUDO|REG_SELECT|z0|9_|REG_CLASS|on|REG_MSIE|REG_COMPAT|init|document|securityException|parseCSSRule|exec|addRule|true|patch|new|onfocus|detachEvent|gi|msie|backcompat|csh|navigator|userAgent|compatMode|styleSheets|rules|selectorText|cssText|expression|push|onbeforeunload|onhover|onmouseenter|onmouseleave|onactive|onmousedown|onmouseup|onblur|RegExp|prototype|else'.split('|'),0,{}));

</script>

;)
ZELFS IE 8 DOET HET NOG STEEDS NIET ! irri IE
IE suckt en dat is algemeen geweten =)..
Wanneer zou microsoft nu eens gaan inzien dat ze beter firefox/safari of opera bij hun os moeten gaan steken :/

In ieder geval, bovenstaand script (whatever:hover) werkt perfect =)
Paradox™ schreef op 17.03.2009 17:48
IE suckt en dat is algemeen geweten =)..
Wanneer zou microsoft nu eens gaan inzien dat ze beter firefox/safari of opera bij hun os moeten gaan steken :/

Hoe wel de titel een beetje misleidend is toch: IE8 May Be End of the Line For Internet Explorer

Reageren