Hallo,

Weet iemand een script of waar een script te downloaden is (waarschijnlijk in javascript) om de faq vragen die ik gesorteerd op categorie in m'n database heb staan weer te geven zoals op http://www.mijndomein.nl/steljevraag.php ???

Ik kan hem echt nergens vinden.

Bvd,
Ricardo
Edit: Laat dat maar zitten.

Vooruit, omdat ik nog wat had liggen. Maar je moet het wel helemaal naar je eigen eisen aanpassen.

JavaScript:

function openAnswer(id)
{
	if(document.getElementById(id).style.display == "none") {
		document.getElementById(id).style.display="block";
	} else {
		document.getElementById(id).style.display="none";
	}
}

HTML/PHP:

<?php
$faqsql = mysql_query("SELECT * FROM faq_hoofd ORDER BY id ASC");
if(mysql_num_rows($faqsql) >= 1) {
	$i = 1;
	while($rij = mysql_fetch_assoc($faqsql)) {
		echo "<a name='".strtolower($rij['naam'])."'></a><div class='buytitle'>".$i.". ".$rij['naam']."</div>";
		$quessql = mysql_query("SELECT * FROM faq_sub WHERE hoofd_id = '".$rij['id']."' ORDER BY id ASC");
		if(mysql_num_rows($quessql) >= 1) {
			$s = 1;
			while($row = mysql_fetch_assoc($quessql)) {
				echo "<div class='buyinfo'><li onmouseover='this.style.cursor=\"pointer\";' onclick='openAnswer(\"".$i.$s."\");'>".$i.".".$s.". ".stripbackslashes($row['vraag'])."</li><div style='display: none; padding: 4px; background-color: #f2f2f2;' id='".$i.$s."'>".stripbackslashes(nl2br($row['antwoord']))."</div></div>";
				$s++;
			}
		} else {
			echo "<i>Geen vragen in deze categorie.</i>";
		}
		$i++;
	}
} else {
	echo "<i>Er zijn geen hoofdcategorieën gevonden.</i>";
}
?>

Verander het wel even naar jouw manier van opslaan in de database (ik weet niet hoe je dat hebt gedaan, de mijne zat in 2 tabellen). En gebruik een goede manier van foutafhandeling. Die hierboven staat is niet correct, maar aangezien het al wat verouderd is heb ik geen zin het te verbeteren, had het bestand nog toevallig liggen.
Ha bedankt!

Gaat wel lukken.

Reageren