Hallo,

ik ben bezig met een nieuwe site, Dit is de site
De site is dus gebouwd in combinatie met wordpress ( en er zit geen eens een blog op :D )
Het gaat om de voorkant, wat is jullie indruk, wat zou er beter kunnen?

(Hij is nog niet helemaal af, op de homepagina komen er nog blokken bij met laatste reacties gastenboek en een kalender (aankomende dingen).
Er komt voor de vervolgpagina's ook nog een kolom rechts met enkele dingen erin.)

ps de foto op de home is random bij elke pagina request
Tja, natuurlijk wel. Maar dan moet je wel met iets meer komen dan dit.

Maar goed, dat is mijn mening. Ik zal me er verder wel buiten houden, dan kun jij lekker deze site reviewen ;-)
Het gaat niet om wordpress maar om de review van de site. De template (dus de layout, xhtml, css en javascript) heb ik helemaal zelf gemaakt. Het is alleen zo dat het beheer van de site dmv wordpress wordt gedaan. Ik meldde dit er alleen even bij, maar het is niet echt van belang
"Zet een stelletje zwaar intelligente oeles bij elkaar en je hebt de Brefriends. Al jarenlang maken we Bredevoort en omstreken veilig met ons gedrag. Het is ook mede aan Grolsch te danken, wat ons van de straat hou"

Is het niet onveilig ?? :p
@Joost: lees verder...."Het is ook mede aan Grolsch te danken wat ons van de straat houd". :-)

Reageren