Dit is mijn site over achtbanen. Ik vind hem best mooi en de technische kant is ook best ok. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Oh is idd wel handig jah:
http://www.coasterthrills.net
ziet er wel goed uit, alleen niet echt origineel qua design naar mijn mening, maar goed daar zal het niet echt om gaan lijkt me zo.
ziet er strak uit.
Geen echte op of aanmerkinngen (misschien nog wat meer afb.)
Mja, achtbanen zijn FUN! BEWEGING! AKTIE! (Voor mij dan toch ;o) )

Maar de site straalt niet echt een kermissfeer uit moet ik zeggen.

Te droog.
Ja hij is idd een tikkie verouderd, maar toen ik hem maakte kon ik nog niet zo veel met PHP/Flash/HTMl enz.
nu iets meer maar ben met andere projecten bezig.
Als ik jou was, nam ik m'n digitale camera, ik kroop in een rollercoaster, ik zette m'n camera op filmen, en hield deze recht voor me ^^ En daar kan je dan een leuke header mee maken ;) En uiteraard wat meer beweging in je site brengen ;)

Edit: Typos :/
Edit 2: De achtbaan, rechts in je header, Bobbejaanland België toevallig? ;) De Junior coaster ofzo...
Onderaan ;) Kan best dat ik me vergis, maar ik denk het niet ;)
1. Check je site ook in andere browers, coasterthrills vervormd beetje in FF.
2. Bij je portfolio op je design afdeling, maak het plaatje wat groter, beetje onduidelijk zo

Maar zien er leuk uit, ookal beetje kaal...

Edit: Let ook beetje op je tekst...
Welkom op Coasterthrills. Dé informatiesite

Dee informatiesite?
Idd is hij heet nu weer Oki Doki (kijk maar bij laatste nieuws).
en willem-jan: me site is echt een infosite hoor, kijk maar eens goed!
Ziet er vrij goed uit alleen wel een beetje saai... Al dat grijs vind ik niet zo mooi, maar door het rood vind ik het nog wel dragelijk. Vandaar dat ik iets minder enthousiast ben over je gastenboek...

Ook zou ik het denk ik mooier vinden als je minder nieuws op je home-pagina zou zetten en de datum bij het bericht zou zetten (in plaats van bij de titel zoals nu).

Verder vind ik hem er erg (mooi) strak uitzien. (Y)
Ik vind het een prima site, lekker strak, zit goed in elkaar... wat mij betreft geen op/aanmerkingen.. :D

Reageren