Ik heb een scriptje gemaakt en nu kan ik inloggen enzo en dingen opslaan alleen als ik inlog krijg ik met de error:
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/vhosts/yorsha.nl/subdomains/radiotitanicam/httpdocs/includes/gebruikers.inc.php:10) in /home/vhosts/yorsha.nl/subdomains/radiotitanicam/httpdocs/index.php on line 51

op regel 10 staat:

<?php $get_gebruiker_id = $_GET['gebruiker'] ; ?>

Ik heb rond gesnuffelt hier op het forum en zo op internet maar kom er nog steeds niet uit..

ik heb geprobeerd alles anders om te zetten.. alleen ik snap het dan niet helemaal ik heb geen enkele echo's of prints of wat dan maar op een iets laat zien.. Alle out puts verzamel ik en laat ze helemaal ONDER aan de pagina echo' en dan klopt het niet helemaal wat ik hiervoor zeg, maar misschien snappen jullie wat ik bedoel..

alvast bedankt
[ignore]out put is alles op je scherm, html buiten de <??> dus ook.

Zelfs als je de pagina begint met <? kan een spatie[/ignore] voor de tag al voor deze error zorgen.
Het kan ook aan je server liggen, ik heb een lokale synology server.
En daarbij lijkt het dat gewoonweg niet met headers om kan gaan.
Hij komt altijd met zo'n error, ook als ik bestaande scripts installeer.
@Bas Kreleger: Bedankt dat gedeelte heb ik hier nog nooit gezien..

Hier schiet ik meer mee op!!!

@Daan: Ik upload gelijk alles naar me server heen om te testen. want als hij lokaal werkt en online niet, kun je soms helemaal de pleures zoeken. Daarom heb ik het mezelf aangeleerd alles te uploaden.

@lapidi: Dat las ik als eerste hier na aanleiding van iemand anders. En daarop had ik al gecontrolleerd, toch bedankt voor de tip!

Kan het het ook komen dat het niet werkt als ik eerst in me script iets update en als hij waar is een header gebruikt en daar onder wil ik iets INSERTEN en daar wil ik ook gebruik maken van een header. Kan dit ook deze error opleveren ?
Om dit soort errors te kunnen ontdekken, moet ik de phpcode boven de error zien, anders kan ik niet beoordelen waardoor het komt.
Jaa Lapidi, ik had hem op regel 10 staan en daar boven staat alleen een schijdings lijn met //////// maar dit staat er helemaal:

<?php

ini_set('display_errors', '1');
ini_set('error_reporting', E_ALL);

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////// ///////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

$get_gebruiker_id = $_GET['gebruiker'];
?>
<?PHP

ini_set('display_errors', 1);
ERROR_REPORTING(E_ALL);

?>

Reageren