Dit is mijn site:
feyenoordtime.tk!
Ik ben nog niet helemaal klaar.
Maar wat vinden jullie er tot nu toe van..?
Weet iemand nog een webhosting site waar je ook php ondersteuning hebt geen ads en die gratis is??
Alvast bedankt
-Geen gebruik van stylesheets
-Tekst met <center> (veroudert) is niet te lezen
-Standaard lettertype (Times New Roman bij mij)
-ik moet scrollen in het frame rechts waar de poll zou moeten komen, om een lullig tellertje te zien. Ik kan begrijpen dat je die probeerd weg te werken maar ik denk dat je hem beter in je lay-out kunt verwerken. Is ook professioneler.
- Ik heb een hekel aan frames, vooral als je zoveel scrollbars ziet (in FireFox)
- Als je een interne link naar je home-pagina zet, dan moet je dat dus met http:// ervoor doen, anders krijg je het effect dat je nu krijgt als je bij jou op 'Feyenoordhome' klikt. Verder lijkt het me verstandig om daar even geen target te speciferen (of target="_top")
- Als je op je ticker (waarom?) klikt, wordt het gastenboek geopend (waarom?) in een nieuw venster (waarom?).
- Ik vind het sowieso al niet zo geniaal om een ticker (scrollende tekst) op een site te zetten, maar wat ik al helemaal niet snap is waarom de achtergrond zwart is (en dus staat er een lelijke zwarte balk over de achtergrond heen). Verder zou ik proberen alle tekst die daarin verschijnt te transformeren naar lowercase ivm je breezervriendjes.
- Ik snap dat je site nog niet af is, maar ik weet niet of het de bedoeling is dat er ook eigenlijk nog niemand komt. Als het nou wel je bedoeling is dat er alvast mensen komen, is het misschien leuk om op de pagina's die je nog niet hebt gemaakt iets als "under construction" komt te staan. Als ik nu op (bijvoorbeeld) 'Wallpapers' klik, dan wordt het middelste frame leeg. Ik vind het wel zo netjes om daar even neer te zetten dat de sectie wallpapers nog niet bestaat maar er misschien binnenkort aan komt ofzo.
- Verder is je broncode vrij brak en gebruik je geen stylesheets (en dus achterhaalde mark-up technieken), maar dat wil ik je nog wel vergeven, aangezien ik het zelf ook een hele tijd zo heb gedaan. Als je echter meer wilt gaan doen met sites maken, lijkt het me verstandig om je eens te gaan verdiepen in XHTML en CSS.
Ik ben dus niet echt positief over je site, maar misschien komt dat wel doordat ik voor Ajax ben. (maar dat betwijfel ik)
8ergrond is te donker en te druk... je kan beter gebruik maken van iets als tables ofzow, daarmeej ziet het er een stuk strakker uit... Popup vin ik ook niet echt goud... als mensen naar het gastenboek willen moeten ze daar zelf voor kiezen, dat hoef jij niet voor ze te doen... ;)
//edit: Linkkleuren aanpassen, dat blauw is NIET mooi, paars ook niet en staat niet bij de 8ergrond...
Aanrader: heel licht grijs #F0F0F0. Iets donkerder: #C0C0C0
De website heeft, behalve de punten over de layout hier, verder nog iets wat niet goed is: de inhoud.
Alle teksten heb ik volgens mij al ergens gelezen.
Wil je een originele Feyenorod website? Ga naar trainingen en wedstrijden en stop die foto's op je site. Geef je eigen maning erover. Nu is het meer van hetzelfde....