<?php
while(preg_match("((\[quote=(.+?)\](.+?)\[\/quote\])|(\[quote\](.+?)\[\/quote]))is", $Text)) {
$Text = preg_replace("(\[quote=(.+?)\](.+?)\[\/quote\])is",'<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td><span><b>$1 schreef:</b></span></td></tr><tr><td class="quote">$2</td></tr></table>' ,$Text);
$Text = preg_replace("(\[quote\](.+?)\[\/quote])is",'<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td class="quote">$1</td></tr></table>' ,$Text);
}
?>
Dat moet lukken, denk ik. Probeer wel even te begrijpen wat ik hier doe.
Link gekopieerd
Jezpur schreef op 08.04.2009 22:03
<?php
while(preg_match("((\[quote=(.+?)\](.+?)\[\/quote\])|(\[quote\](.+?)\[\/quote]))is", $Text)) {
$Text = preg_replace("(\[quote=(.+?)\](.+?)\[\/quote\])is",'<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td><span><b>$1 schreef:</b></span></td></tr><tr><td class="quote">$2</td></tr></table>' ,$Text);
$Text = preg_replace("(\[quote\](.+?)\[\/quote])is",'<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td class="quote">$1</td></tr></table>' ,$Text);
}
?>
Dat moet lukken, denk ik. Probeer wel even te begrijpen wat ik hier doe.
Bedankt, ik begrijp dat je het met een while doet, maar waarom die tekst daar achter moet komen, idk/P
Link gekopieerd
While = zolang. Zolang die [ignore]
[/ignore] dingen nog in $Text voorkomen worden ze weer gereplaced. Dat blijft dus doorgaan totdat er geen [ignore]
[/ignore] meer in zit ;-).
Link gekopieerd
Jezpur schreef op 08.04.2009 22:07
While = zolang. Zolang die [ignore] [/ignore] dingen nog in $Text voorkomen worden ze weer gereplaced. Dat blijft dus doorgaan totdat er geen [ignore] [/ignore] meer in zit ;-).
Echt bedankt, je bent volgens mij 1 van de weinige die mensen echt wil helpen en leren:)
Link gekopieerd